اجرای عملیات روکش آسفالت 16 کیلومتر از محورهای مواصلاتی رودان



مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از اتمام عملیات روکش آسفالت 16.5 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان رودان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، یوسف عابدینی با اشاره به اهمیت رویه آسفالت مناسب و تاثیر آن در کیفیت حمل و نقل جاده ای، اظهار داشت: بخشی از محورهای مواصلاتی شهرستان رودان به واسطه قرار گیری در نقطه اتصال استان کرمان و میزان تردد بالا حائز اهمیت هستند و به همین منظور با تلاش همکاران ما در معاونت راهداری، روکش آسفالت محور شریانی رودان – کهنوج به طول شش کیلومتر به اتمام رسیده است و مورد بهره برداری کاربران جاده ای قرار دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اضافه کرد: علاوه بر این در سال جاری روکش آسفالت محور بندرعباس – رودان، حدفاصل سه راهی زندان تا ورودی شهر رودان به طول 6.5 کیلومتر و اجرای دو کیلومتر راه روستای دهماتون نیز پایان یافته است.

عابدینی خاطر نشان ساخت: در گذشته سطح رویه آسفالت محورهای مذکور در شرایط مناسبی قرار نداشته، لذا با برنامه ریزی انجام شده، ارتقاء کیفی روکش آسفالت این محورها در دستور کار قرار گرفت و رضایتمندی مردم منطقه را در پی داشته است.

 وی تصریح کرد: برای اجرای این پروژه ها بالغ بر 75 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

یوسف عابدینی با اعلام اینکه، عملیات روکش آسفالت سه کیلومتر راه انتهای حوزه رودان به سمت کهنوج و پنج کیلومتر از محور زیارتعلی به سمت رودخانه به زودی آغاز می گردد افزود: با پیگیری های انجام شده قیر لازم برای این منظور تخصیص یافته و عملیات اجرایی روکش آسفالت این محورها نیز به زودی آغاز خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها