سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا:

محدودیت‌های مقابله با کرونا در هرمزگان همچنان ادامه دارد



جانشین و سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا در هرمزگان گفت: برای ریشه کنی کرونا و سلامت جامعه محدودیت‌های مقابله با این در استان در هفته جاری نیز همچنان ادامه دارد.

به گزارش صبح ساحل؛سعید ناجی جمعه شب با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: همچنان شهرستان‌های بندرعباس، حاجی آباد و بستک در وضعیت نارنجی و دیگر شهرستان‌های هرمزگان در وضعیت زرد شیوع بیماری کرونا قرار دارند.
 وی ادامه داد: در شهرستان های با وضعیت نارنجی اداره‌های ارائه‌ دهنده خدمات ضروری و همچنین دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با دو سوم کارکنان و در سایر اداره ها با حضور ۵۰ درصد کارکنان انجام خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهارداشت:  ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی، به سه شهرستان نارنجی در هرمزگان شامل بندرعباس، حاجی‌آباد و بستک و همچنین ورود خودروهای شخصیِ پلاک بومیِ این شهرستان‌ها به سایرشهرها ممنوع است.
ناجی تصریح کرد: ممنوعیت رفت و آمدهای شبانه خودروهای مشمول نیز از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی و بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت استمرار دارد و بر اساس این مصوبه، این ممنوعیت در شهرستان بندرعباس، برقرار است.
وی گفت: سایر شهرستان‌های هرمزگان نیز که در وضعیت زرد قرار دارند، کارکنان اداره‌های ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد و در سایر اداره‌های ارائه خدمات با حضور دو سوم)کارکنان انجام خواهد شد.
 سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های نارنجی استان مشاغل گروه سه و چهار تعطیل و سایر مشاغل سطح یک و ۲ باید با رعایت دقیق تمامی پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت کنند، همچنین در شهرستان‌های با وضعیت زرد  فقط مشاغل گروه چهار تعطیل خواهند بود.
ناجی بیان داشت: تمامی مراکز آموزشی (آموزشگاه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها وغیره) نیز در تمامی شهرستان‌های هرمزگان، به‌طور کامل تعطیل بوده و تنها کارکنانی که حضور آنان برای حفاظت فیزیکی و حفاظت تاسیسات و سامانه‌های الکترونیکی ضروری باشد، در محل کار خود حضور خواهند یافت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها