ازسوی هیات ووشو هرمزگان برگزار شد

جشنواره پیرامید با انجام حرکات تای چی



جشنواره پیرامید با انجام حرکات تای چی در هرمزگان برگزارشد. به همت هیات ووشو استان هرمزگان  جشنواره پیرامید با انجام حرکات تای چی با حضور پرشور بانوان و ورزشکاران در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل، جشنواره پیرامید با اجرای حرکات تای چی با حضور امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان ، فاطمه مرادی معاونت توسعه ورزش بانوان استان وعلیرضا بهرمن رئیس و مریم پاسالار نائب رئیس هیات ووشو هرمزگان و جمعی از بانوان و ورزشکاران در بوستان ساحلی بندرعباس با استقبال خوبی برگزار شد.

فاطمه مرادی معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل و ورزش جوانان استان هرمزگان بیان کرد: با توجه  به نشاط و هیجان رشته پیرامید سبک تای چی در رشته ووشو  برای  جامعه ، بانوان و دختران مفید است و یکی از طرح های ملی می باشد که با حمایت امیاری مدیر کل ورزش و جوانان در استان در حال اجرا می باشد.

مرادی خاطرنشان کرد : از زمان شیوع کرونا  فعالیت های ورزشی به دلیل خطرات مبتلا شدن به بیماری کمرنگ شده است و اجرای برنامه های همگانی با رعایت پروتکل های  بهداشتی و فاصله گذای  اجتماعی با هدف تقويت روحيه شادی  و نشاط و زمينه ای برای حضور دختران و بانوان را فراهم می کند.

مریم پاسالار نائب رئیس هیات ووشو استان هرمزگان گفت : پیرامید یک رشته ذهنی وبه صورت گروهی است که بیشتر در مراسم افتتاحیه ها انجام می شود که  در رشته ووشو در سبک تای چی این حرکات به صورت گروهی برای تمامی گروه های سنی قابل انجام می باشد.

پاسالار اظهار داشت: بابرگزاری جشنواره پرامید و انجام حرکات تای چی در پارک ساحلی غدیر ،خانواده‌های بیشتری به سمت این ورزش جذاب روی می‌آورند وبا این نوع سبک ورزشی آشنا می شوند. وی در ادامه به ضرورت وجود ورزش در یک جامعه در جهت ایجاد پویایی و شادابی بیشتر تأکید و خاطرنشان کرد: در همین راستا برای ایجاد شهری پرنشاط و خانواده‌هایی شاداب تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها