رئیس کمیته امداد میناب:

۱۳۹دستگاه یخچال برای نیازمندان شهرستان اهدا شد



رئیس کمیته امداد شهرستان میناب گفت: با همکاری و مشارکت خیرین، تعداد ۱۳۹ دستگاه یخچال به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان میناب اهدا شد.

به گزارش صبح ساحل،به نقل از هرمز، «عباس راستی»، رئیس کمیته امداد شهرستان میناب گفت: یکی از مشکلات عمده خانواده‌های تحت حمایت این نهاد، کمبود لوازم ضروری زندگی است که بر همین اساس، با همکاری و مشارکت خیرین، تعداد ۱۳۹ دستگاه یخچال تأمین و به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان میناب اهدا گردید.

کمیته امداد شهرستان میناب، ارزش هر دستگاه یخچال را چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: برای تأمین این تعداد یخچال درمجموع ۵۸۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هزینه شده است که ۴۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان از اعتبارات داخلی امداد و ۱۳۹ میلیون تومان با مشارکت خیرین تأمین‌شده است.
راستی،افزود: هم‌اکنون تعداد هفت هزار و ۷۰۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد شهرستان میناب هستند و بر اساس نیازسنجی‌های انجام‌شده حدود ۱۶۰ خانواده فاقد لوازم سرمایشی بوده و یا لوازم آنان فرسوده و غیرقابل استفاده است که این نهاد به‌منظور تأمین این میزان لوازم ضروری زندگی علاوه بر منابع مالی خود، نیاز به مشارکت خیران دارد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها