رئیس پلیس آگاهی هرمزگان:

انهدام باند سارقان منزل/ 23 فقره سرقت منزل در بندرعباس کشف شد



رئیس پلیس آگاهی هرمزگان از انهدام باند سارقان منزل و کشف 23 فقره سرقت منزل در شهرستان بندرعباس خبرداد. 
به گزارش صبح ساحل، سرهنگ"عبدالمجید کرمی"، رئیس پلیس آگاهی هرمزگان در تشریح این خبر گفت: در پي وقوع سرقت هاي متعدد منزل در شهرستان بندرعباس به شيوه و شگرد پنجره روي و تخريب جا کولري پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت. وی افزود: در ابتدا کليه پرونده هاي با شيوه و شگرد مشابه از سطح کوپ شهرستان بندرعباس جمع آوري و از مالباختگان دعوت و مجددا اظهارات انان اخذ که اعلام داشته اند اکثر سرقت ها در ساعت هاي ابتدايي شب از ساعت 1800 الي 2200 صورت گرفته و اموالي از قيبل طلاجات ، گوشي تلفن همراه ، تلويزيون ، و ديگر لوازم برقي توسط سارق يا سارقين به سرقت رفته است.
رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه برابر تحقيقات و شيوه و شگرد انجام شده در سرقت‌ها مشخص شد سارق يا سارقين از افراد بومي هستند، اظهار کرد: افسران تحقيق با حضور در صحنه جرم و طي انجام اقدامات فني و با توجه به فعال شدن سيم کارت مسروقه بر روي گوشي تلفن همراه شخصي به هويت معلوم، طي اخذ دستور قضائي نامبرده جلب شد. وی ادامه داد: در تحقيقات صورت گرفته متهم انجام هرگونه سرقت را انکار ولي در ادامه با ارائه مدارک و شواهد و شناسايي تلفن همراه مکشوفه ، اعلام داشت گوشي تلفن همراه را از شخصي دیگیری خريداري کرده ام.
سرهنگ کرمی با اشاره به اینکه با توجه به اظهارات متهم سارق اصلی و مخفیگاهش شناسایی و در یک اقدام ضزبتی دستگیر شد، تصریح کرد: متهم در بازجويي فني و پليسي با توجه به دلايل و شواهد موجود در پرونده به تعداد 23 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان بندرعباس با همکاري یک نفر دیگر اقرار و اعلام داشته کليه اموال مسروقه را به یک نفر مالخر در سطح شهرستان فروخته ایم.
وی اظهار داشت: طي اخذ دستور قضائي مالخر اموال مسوقه نیز دستگير و پس از مواجهه حضوري با متهم کليه اعترافات وي را تاييد و اعلام داشت اموال خريداري شده را به افراد گذري به فروش رسانده‌ام و حاضر به جبران خسارت است.
این مسئول انتظامی با تأکید بر اینکه اقدامات پلیسی جهت دستگیری یکی از سارقان متواری در دستور کار مأموران قرار دارد، گفت: پرونده پس از جمع بندي به دادسرا ارسال و سه متهم دستگیر شده با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند. 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها