فرماندار بندرعباس:

جایگاه‌های سوخت بندرعباس کمتر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده اند



فرماندار بندرعباس گفت: برابر ارزیابی مرکز بهداشت، جایگاه‌های عرضه سوخت به همراه دفاتر پیشخوان دولت و پلیس + ۱۰ کمترین رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا را داشته‌اند که تذکر کتبی به آن‌ها داده شد.

به گزارش صبح ساحل، عزیزاله کناری روز دوشنبه در این خصوص اظهار داشت: این‌ها باید نسبت به اصلاح رویه خود و ارتقاء رعایت دستورکارهای بهداشتی اقدام کنند که این در ارزیابی های بعدی کنترل می‌شودو بطور حتم اماکن صنفی که بدون مجوز نیز باید نسبت به اخذ پروانه فعالیت اقدام کنند تعطیل می شوند.

وی ادامه داد: شهرداری در هفته جاری نسبت به ساماندهی فعالیت عرضه کنندگان حیوانات و پرندگان در کوچه کارگزاری بندرعباس با تعریف محلی در بیرون شهر برای این منظور اقدام کند و در صورت لزوم از همکاری انتظامی و بهداشت بهره گیرد.

فرماندار بندرعباس بیان داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی بایستی نظارت بر حضور همراه با رعایت پروتکلهای بهداشتی مردم در سواحل و بوستان‌ها، گندزدایی صندلی ها و اماکن ساحل بطور روزانه انجام شود.

کناری یادآور شد: اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی همچنان با همت بسیج و مرکز بهداشت شهرستان و داوطلبان به شیوه محله ای و خانواده محور در سطح مناطق مختلف شهرستان در حال انجام است.

به گفته وی، محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح همچنان ادامه دارد و اصناف و صنعت، معدن و تجارت نیز بازدید های خود را از کسبه شهرستان بطور مکرر داشته باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها