مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان:

بیش از 2هزار طرح اشتغال روستایی در استان تسهیلات دریافت کردند



مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: ۲ هزار و ۸۱۰ طرح در قالب طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری استان، تسهیلات دریافت کردند.

به گزارش صبح ساحل، «هادی ابراهیمی» ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: مجموع تسهیلات پرداخت شده به این طرح‌ها بیش از 377 میلیارد تومان با پیش بینی اشتغال 9 هزار و 174 نفر است.  وی افزود: با پرداخت این تسهیلات رونق مناطق روستایی استان و ایجاد فرصت‌های شغلی فراهم می‌شود.

ابراهیمی گفت: با اجرای طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، تاکنون 454 میلیارد تومان تسهیلات به استان هرمزگان اختصاص داده شده است. وی اظهارداشت: 3 هزار و 399 طرح با مبلغ بیش از 561 میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شده که 2 هزار و 821 طرح با مبلغ بیش از 407 میلیارد و پیش بینی اشتغال 9هزار و 327 طرح مصوب شده است.

ابراهیمی افزود: ایجاد اشتغال پایدار در روستاها به عنوان یکی از عوامل جلوگیری از مهاجرت و تأمین معیشت مردم در روستاها مطرح است که پرداخت تسهیلات بانکی برای ایجاد اشتغال در روستاها به منظور حمایت از این موضوع شکل ‌گرفته و این تسهیلات به رسته‌های اولویت‎دار و طرح‌های دارای توجیه اقتصادی و متناسب با ظرفیت‌های استان و ایجاد اشتغال پرداخت می‌شود.

یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت تدبیر و امید، توسعه اشتغال پایدار در روستاها است و آئین نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی به عنوان یکی از طرحهای دولت در سال 96 به اجرا درآمد که تا کنون بیش از 454 میلیارد تومان به استان هرمزگان اختصاص یافته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها