وزیر نیرو:

مشترکان پرمصرف آب و برق جریمه می شوند



وزیر نیرو گفت: مشترکان پرمصرف در بخش آب و برق پس از سپری شدن مهلت ۶ ماهه طرح برق امید و آب و در صورت تداوم رفتار مصرفی غلط جریمه خواهند شد.

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، «رضا اردکانیان» روز سه شنبه در مراسم افتتاح دو هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان پروژه های صنعت آب و برق برای سه استان کشور که به شیوه ویدئوکنفرانسی برگزارشد، افزود:‌ تلاش براین است تا مشترکان پرمصرف نسبت به اصلاح رفتارهای مصرفی خود اقدام کنند، اما چنانچه پس از اتمام مهلت مقرر در طرح های برق امید و آب آنان به این رفتار خود ادامه دهند، با کسب مجوز از شورای اقتصاد نسبت به اعمال جریمه برای آنها اقدام خواهد شد.

وی توضیح داد: افزایش تعرفه آب و برق یکی از روش هایی است که برای این نوع مشترکان در نظر گرفته شده و چنانچه مشترکی همچنان پر مصرف باشد، پس از گذشت ۶ ماه این تعرفه برای وی اعمال خواهد شد.

وزیر نیرو به مصوبه هیات دولت در باره اعمال تخفیف ۱۰۰درصدی برای مشترکان کم مصرف در بخش آب که درروزهای اخیر ابلاغ شد اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: مجموعه این وزارتخانه تلاش خود را به کار گرفته تا این مصوبه به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان اجرایی شود و مشترکان کم مصرف از مزایای آن بهره مند شوند.

اردکانیان گفت: براین اساس وسایل کاهنده مصرف و نیز شیوه های مصرف درست در اختیار همگان قرار خواهد گرفت تا مشترکان پر مصرف نیز با اعمال این شیوه ها به جمع مشترکان خوش مصرف وارد شوند.

وی افزود: براساس این مصوبه شمار کسانی که تا یک سوم الگوی مصرف، مصرف می کنند حدود چهار میلیون نفر است که مشمول اعمال تخفیف ۱۰۰درصدی خواهند شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها