معاون بهره برداری وتوسعه آبفا:

حفاری‌ شرکت گاز، یک میلیارد تومان به شبکه آب بندرعباس خسارت زد



معاون بهره برداری وتوسعه آب شرکت آب وفاضلاب هرمزگان گفت: حفاری‌های بدون هماهنگی شرکت گاز استان ۱۰ میلیارد ریال به شبکه توزیع آب غرب بندرعباس خسارت وارد کرده است.

به گزارش صبح ساحل، سعید صادقی روز سه شنبه در پاسخ به گلایه شهروندان بندرعباس نسبت به قطعی مکرر آبِ مناطق غرب بندرعباس افزود: درحال حاضر در مناطقی کوی ۲۲ بهمن، کوی ملت، ششصد دستگاه و بلوار پردیس دچار مشکل کمبود فشار و قطعی موردی آب هستیم.
وی بیان داشت: در یک ماه گذشته بر اثر حفاری پیمانکاران شرکت گاز در مجاورت شبکه توزیع آب محلات غرب بندرعباس و نبود هماهنگی، شاهد آسیب رسانی و شکستگی متعدد لوله‌های آب در مناطق مختلف، از بین رفتن انشعابات، ایجاد خسارت و در نتیجه قطع آب برخی از محلات بودیم.
معاون بهره برداری و توسعه آب هرمزگان اظهارداشت: این شرکت هم اکنون با استقرار اکیپ‌های اضافهِ تعمیرات و اکیپ رفع اتفاقات از مناطق دیگر بندرعباس، به سرعت در حال بازسازی شبکه‌ها و انشعابات آسیب دیده است.
صادقی در پایان با عذرخواهی از شهروندان بندرعباس بابت قطعی های اخیر آب و مشکلات ناشی از آن، اطمینان داد؛ کارکنان فنی و اکیپ اتفاقات این مجموعه در حال بررسی و رفع شکستگی های ایجاد شده هستند که تا پایان هفته جاری، تامین فشار و اتفاقات آب این مناطق به طور کامل انجام می‌شود.

  •  
  •  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها