معرفی برگزیدگان مهرواره معرفی کتاب هرمزگان



کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: ۹ نفر از اعضای کودک، نوجوان و اعضای بزرگسال کانون در مهرواره استانی معرفی کتاب با عنوان «برموج دانایی» برگزیده شدند.

 

به گزارش صبح ساحل، ناهید پذیرایی عصر چهارشنبه افزود: در بخش «کودک»، کیمیا قائدی( کانون گلشهر بندرعباس)، سارا پری تقی نژاد(میناب) و فردوس جوان جان(بستک) برگزیده شدند.

وی ادامه داد: در بخش «نوجوان»، محمد امین سالاری جایینی(شهرستان میناب)، پرنیان اسماعیلی(قشم) و ستیا کریمی(گلشهربندرعباس) نیز انتخاب شدند.

مسوول دبیرخانه مهرواره استانی معرفی کتاب«برموج دانایی» گفت: در بخش بزرگسال نیز زهرا گلزاری هرمزی(جزیره هرمز)، فاطمه رشید(بستک) وخاتون سعدینی(سیریک) انتخاب و معرفی شدند.

پذیرایی، نفرات شایسته تقدیربخش(فیلم و کلیپ) این مهرواره را آیلین صفا(کانون پارک لاله بندرعباس)، علی احمدزاده(بستک) و رونیا حسینی(گلشهر) در بخش کودک و مبینا البرز(کانون زیباشهربندرعباس) و سمیه اسلامی(بندرعباس) به ترتیب در بخش نوجوان و بزرگسال معرفی کرد.

وی عنوان کرد: در این دوره از مهرواره در بخش معرفی کتاب(پادکست)، متین کرم‌پور از کانون (گلشهربندرعباس)،سیده حمیده حسینی از کانون (میناب)، زهرا جمشیدی(کوی پلیس بندرعباس) و راحله حاجی نیا (بستک) انتخاب شدند.

به گفته کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان،این مهرواره استانی با عنوان "برموج دانایی" و با شعار "خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد"، ویژه مخاطبان کودک (۷ تا ۱۲سال)، نوجوان(۱۲ تا ۱۸ سال) و بزرگسالان( بالای ۱۸ سال) از اول آبان با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان برگزار شد.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها