وزیر ارتباطات:

دانلودهای حجیم را هنگام برگزاری فوتبال امروز متوقف کنید



وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کاربران اینترنتی خواست هنگام برگزاری مسابقه فوتبال، استفاده پرحجم مثل بعضی دانلودها از اینترنت را متوقف کنند تا گزارش فوتبال به‌خوبی دیده شود.

به گزارش صبح ساحل، بازی تیم‌های پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی در چارچوب بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا امروز شنبه  ۲۹ آذر ۹۹ از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود. گفته شده کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) می‌خواهد از گزارش عادل فردوسی‌پور برای پخش مسابقه به‌صورت زنده در اینستاگرام استفاده کند.

محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- در اینستاگرام نوشت: هر وقت مسابقه فوتبال مهمی برگزار می‌شد، ترافیک بین‌الملل اینترنت ایران به نصف زمان عادی می‌رسید و ترافیک داخلی ایران تقریبا دو برابر می‌شد. لنز، فیلیمو، آنتن، تیوا، نماوا، روبیکا و... به خوبی پاسخگوی نیازم مردم بوده و هستند. می‌شد امروز هم پلتفرم‌های ایرانی رکورد بزنند، اما برعکس و به دلیل برخی تنگ‌نظری‌ها که می‌دانید، ساعات دشواری به لحاظ ترافیکی برای شبکه اینترنتی کشور پیش رو خواهیم داشت.

وی ادامه داد: ما تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا با اهمیت دادن به انتخاب شما، همراهتان باشیم اما تقاضای ما از شما این است برای این‌که همه بتوانند از انتخابشان بهره‌مند شوند، در زمان برگزاری فوتبال استفاده پرحجم مثل بعضی دانلودها از اینترنت را متوقف کنیم تا گزارش فوتبال به‌خوبی دیده شود. تصور می‌کنیم رکوردهای جهانی نرم‌افزاری در پخش زنده، امروز شکسته خواهد شد و البته کار دشواری هم پیش‌روی نرم‌افزار میزبان خواهد بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها