رفع تصرف 2هزار و815 مترمربع از اراضی ملی درگهان



2815مترمربع از اراضی ملی به ارزش 8.4 میلیارد ریال در شهر درگهان قشم رفع تصرف شد.
به گزارش صبح ساحل ،رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: دراجرای سیاست های رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان مبنی بر مبارزه با زمین خواری و احقاق حقوق مردم جزیره قشم و حسب دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم، این یگان با همکاری شایان مأمورین نیروی انتظامی روز شنبه افزون بر دو هزار و 815 مترمربع  از اراضی ملی و دولتی تصرفی واقع در شهر درگهان قشم را رفع تصرف کرد.
به گزارش  مصطفی مازندرانی با اعلام این مطلب افزود: ارزش تقریبی این اراضی که در قالب پنج قطعه زمین رفع تصرف شد از سوی کارشناسان امر، افزون برهشت میلیارد و 445 میلیون ریال برآورد شده است.  
وی در تشریح قطعات این اراضی گفت: این قطعات که در محله شیخ آباد شهر درگهان واقع شده است شامل قطعه اول به مساحت 950 مترمربع به ارزش تقریبی دو میلیارد و 850 میلیون ریال، قطعه دوم به مساحت 520مترمربع به ارزش تقریبی یک میلیارد و 560 میلیون ریال، قطعه سوم  به مساحت 170 مترمربع به ارزش تقریبی 510 میلیون ریال، قطعه چهارم به مساحت 175 متر مربع به ارزش تقریبی 525 میلیون ریال و قطعه پنجم به مساحت 1000 متر مربع به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال است.
مازندرانی با اشاره به اینکه رفع تصرف این اراضی بدون هیچگونه خسارت و تلفات جانی و مالی صورت گرفته است از 
تخریب سازه ها و کارگاه های پروژه های اتمام یافته، احداثی در اراضی ملی و دولتی واقع در مجاورت اتوبان خلیج فارس قشم از سوی یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم در روز شنبه خبر داد.
رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم مساحت کل این پروژه ها را که بعد از میدان طولا سمت راست اتوبان و همچنین روبروی پارک کروکودیل ها - جنب زمین واگذار شده به صدا و سیما قرارگرفته است، بالغ بر یک هزار و۱۱۰ متر مربع اعلام کرد.
وی با بیان این مطلب که رفع تصرف این اراضی و تخریب این پروژه ها در راستای شرح وظایف کاری و تکلیف قانونی این یگان و در اجرای دستور کتبی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم انجام شده است، تصریح کرد: این یگان براساس روال و موازین قانونی و بروفق مقررات پس از انجام استعلامات مورد نیاز مبادرت به انجام این اقدامات کرده است. 
مازندرانی با تقدیر از حمایت های بی شائبه رییس هیات مدیره و مدیرعامل معزز سازمان منطقه آزاد قشم و حمایت های قانونی  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم از اقدامات این یگان، از همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان، مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل، مدیر کل حراست, مدیریت حقوقی و امور قراردادها و مدیریت امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم  تقدیر و تشکر کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها