معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت:

نیاز7میلیارد تومانی برای اجرای کانال دفع آب های سطحی مسکن مهر



معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: اجرای کانال دفع آب های سطحی شهرک پیامبر اعظم (ص) به ۷میلیاردتومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش صبح ساحل، رضا مدرس  در جلسه بررسی مسائل مرتبط با پروژه‌های هدایت آب‌های سطحی در شهر بندرعباس، اجرای پروژه‌های هدایت آب‌های سطحی برای مهار سیلاب‌ها را لازم و ضروری دانست و گفت: برای اجرای طرح هدایت آب‌های سطحی در بندرعباس اقداماتی از سوی شهرداری صورت گرفته و برنامه‌های دیگری نیز در دست اجرا است که پیش بینی لازم در این زمینه صورت گرفته و برای اتمام آن به همکاری همه دستگاه‌های مربوطه نیاز است.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از جاری شدن سیل و آب‌گرفتگی منازل و معابر در استان هرمزگان و جلوگیری از جمع شدن آب سطحی، ترفیع و بدنه سازی خور سجادیه در بلوار امام حسین، بدنه سازی و اجرای کانال بلوار طلاییه بعد از زیرگذر ابوموسی به سمت شمال، اجرای کانال از پارک آکواریوم تا پل جهان بار، اجرای کانال بلوار دانشمند تا دریا، اجرای کانال محله مینابی ها، اجرای کانال در کوچه مهیار ۲۴، اصلاح و رفع ایراد کانال‌های چهارراه فاطمیه، اجرای کانال خیابان ناصر منتهی به خور گورسوزان، اجرای کانال خیابان تابدار روبروی سید مظفر در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با بیان اینکه اجرای کانال دفع آب‌های سطحی در شهرک پیامبراعظم (ص) به هفت میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، با تاکید بر شناسایی مناطق بحرانی در سطح شهر بندرعباس، عنوان کرد: کانال دفع آب‌های سطحی در رسالت جنوبی از میدان پرستار تا دریا به متراژ ۷۰۰ متر، کانال خیابان کار در بلوار ساحلی، ترفیع و بدنه سازی خور کشاورز و اتصال به منهول های GRP، اصلاح و بدنه سازی کانال اوقاف واقع در بلوار شهید مصطفی خمینی، اجرا شده است.

وی اضافه کرد: پس از برگزاری مناقصه، اجرای کانال از خیابان اتوبوسرانی تا خور سهند به طول هزار و ۲۰۰ متر، اجرای کانال از بیمارستان‌خاتم تا خور شیلات به طول هزار و ۱۵۰ متر، اجرای کانال کنار مسجد حمزه تا کانال ۲۲ بهمن، اجرای کانال چهارراه مطهری به سمت فرمانداری و اجرای کانال در محله اسلام آباد، بزودی آغاز خواهد شد.

مدرس تصریح کرد: در راستای پیشگیری از آبگرفتگی معابر، لایروبی و پاکسازی آبراه‌های فصلی، کانال‌های هدایت آب، جداول و شبکه‌های آبرفتی در حال انجام است.

منبع:مهر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها