محدودیت‌های کرونایی در هرمزگان همچنان ادامه دارد



معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: محدودیت‌ها برای مقابله با کرونا در هرمزگان متناسب با وضعیت و رنگ‌بندی هر شهرستان ادامه دارد.

به گزارش صبح ساحل، محمود حسین پور شب گذشته (یکم دی‌ماه) با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته دو نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در استان هرمزگان جان باختند، اظهار کرد: روز گذشته دو مبتلا به کرونا دیگر در هرمزگان جان باختند، جان‌باختگان یک آقای ۳۰ساله از رودان و یک خانم ۲۸ساله بندرعباسی ساکن سیستان و بلوچستان بودند. شمار جان‌باختگان مبتلا به کرونا در هرمزگان به ۹۵۸نفر رسید.

وی ادامه داد: اکنون ۹۵ نفر با تشخیص کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این شمار ۲۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۳نفر از آن‌ها وخیم است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه محدودیت‌ها برای مقابله با کرونا در هرمزگان متناسب با وضعیت و رنگ‌بندی هر شهرستان ادامه دارد، تصریح کرد: اکنون شهرستان بندرعباس در وضعیت نارنجی است و بقیه شهرستان‌های استان در وضعیت زرد قرار دارند.

حسین پور با بیان اینکه در شهرستان بندرعباس مشاغل گروه یک و دو می‌توانند فعالیت کنند و در شهرستان‌های با وضعیت زرد گروه یک، دو و سه مجاز به فعالیت هستند، گفت: هرگونه فعالیت جمعی نیز همچنان در همه شهرستان‌های استان ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرستان بندرعباس و همچنین ورود خودروهای شخصی پلاک بومی این شهرستان به شهرهای دیگر ممنوع است، بیان کرد: همچنین ممنوعیت رفت و آمد خودروها در شهر بندرعباس از ساعت ۲۱ تا چهار صبح اعمال می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان عنوان کرد: تاکنون مردم و اصناف استان در اجرای این محدودیت‌ها همکاری خوبی داشتند که در کاهش شیوع بیماری نقش مهمی داشته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها