جانشین مرزبانی هرمزگان اعلام کرد:

کشف ۹۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرجاسک



 جانشین مرزبانی هرمزگان از توقیف یک فروند موتورلنج حامل ۹۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و دستگیری ۸ نفر سودجو در آب‌های بندر جاسک خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ عبدالله لشکری اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و مستمر با قاچاقچیان سوخت، مرزبانان شهرستان جاسک مطلع شدند مخلان اقتصادی قصد دارند مقادیر بالایی سوخت را به وسیله موتور لنج از سواحل شهرستان جاسک بارگیری و از مرزهای دریایی کشور خارج کنند.

وی افزود: مرزبانان حین پایش نوار مرزی و گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، در ۲۵ مایلی از ساحل پاسگاه مرزی دریایی «بونجی» به شناور لنج حامل سوخت قاچاق که در حرکت بودند، برخورد کردند.

جانشین مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به توقیف یک فروند شناور موتور لنج در این عملیات، تصریح کرد: در بازرسی دقیق از شناور توقیفی مقدار ۹۴ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ۸ نفر متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

سرهنگ لشکری تاکید کرد: قاچاقچیان، سوختی را که با زحمت فراوان در داخل کشور تولید می‌شود، با هدف درآمد نامشروع و سودجویی به آن سوی مرزهای آبی قاچاق می‌کنند و زمانی که توسط مرزبانان متوقف می‌شوند کلیه سوخت‌ها را در دریا تخلیه که آسیب‌های فراوانی را به محیط زیست و گونه‌های زیستی دریایی می‌زنند.

جانشین مرزبانی استان هرمزگان در پایان با تاکید بر اینکه به طور جدی و قاطع جلوی قاچاق و ناامنی در مرزهای شهرستان را می‌گیریم، تصریح کرد: کسی که به مامور نظام تعدی می‌کند، قانون آنان را شرور و مفسد امنیتی می‌داند؛ از این رو مرزبانان هرمزگان به هیچ وجه اجازه نمی‌دهند، عده‌ای سودجو منافع ملی را به خطر بیندازند و به تولید کالاهای اساسی کشور ضربه بزنند.

منبع:مهر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها