معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق هرمزگان:

مشترکین،مدیریت مصرف برق در زمستان را جدی بگیرند


نویسنده: سامیه طهورنیان

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: با ورود فصل زمستان و حذف تخفیف برق مصرفی،هزینه برق در استان مانند سایر مناطق کشور محاسبه می شود. 
به گزارش صبح ساحل، «مهرداد حاجی زاده» افزود: در سه ماه فصل زمستان نرخ برق خانگی هرکیلوات ساعت ۷۲ تومان محاسبه می شود که نسبت به هزینه برق در تابستان حدود سه برابر افزایش می یابد. به گفته وی، اگرچه استفاده از لوازم سرمایشی در این فصل کاهش می یابد اما با وارد مدار شدن لوازم گرمایشی پرمصرف مانند آبگرمکن مصرف برق مجددا افزایش می یابد. تنظیم کردن درجه ترموستات آبگرمکن در دمای متعادل و استفاده از لوازم برقی پرمصرف در ساعات کم باری تاثیر زیادی در کاهش هزینه برق مصرفی فصل زمستان دارد.
حاجی زاده اظهار داشت: اگر مشترکین در این فصل مصرف برق خود را در هرماه به کمتر از ۸۰ کیلووات ساعت کاهش دهند مشمول طرح برق امید شده و قبض برق آنها رایگان محاسبه می شود. معاون مشترکین شرکت توزیع برق اظهار داشت: مشترکین می توانند برای اطلاع از میزان مصرف خود و مقایسه آن با دوره های قبل و همچنین مقایسه با همسایگان خود با نصب اپلیکیشن برق من بر روی تلفن های همراه ، اطلاعات مصرف خود مشاهده کنند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها