حیدر بهاروند:

کرونا نباید فعالیت های فوتبالی را تعطیل کند



حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال قبل از شروع صحبت های خودش در مورد مجمع هیات فوتبال بیان داشت: اگر امروز کشور ما در امنیت کامل به سر می برد مدیون خون شهدا هستیم. وی گفت: قاسم سلیمانی تنها سردار دل های ما ایرانیان نبودند. ایشان یک فرد بین المللی بودند و وقتی به شهادت رسیدند مردم جهان از شهادت ایشان ناراحت شدند. وی در ادامه گفت: فردی که توسط مجمع به عنوان رئیس هیات انتخاب می شود باید تمام تلاش خودش را بکند تا بعد از چهارسال عملکردش به گونه ای باشد که رای دهندگان از رای خودشان پشیمان نشوند. 
بهاروند بیان داشت: فوتبال هرمزگان باید جایگاه بهتری داشته باشد. استان هرمزگان یک استان ثروتمند است و تعجب می کنم چرا اسپانسر ها کمتر به سمت و سوی فوتبال می آیند. وی گفت: رئیس جدید هیات فوتبال باید تلاش خود را دو چندان کند تا بتواند برای فوتبال جذب سرمایه کند زیرا در کنار استعداد بحث مالی بسیار مهم است و امیدوارم که قاسم رنجبریان که منتخب اعضای مجمع است بتواند مشکلات اینچنینی را مرتفع کند. 
سرپرست فدراسیون فوتبال گفت : هرمزگان پتانسیل بالای در بحث فوتبال  و فوتسال دارد اما در چند سال گذشته بنگاه های اقتصادی کمتری به سمت و سوی فوتبال آمده اند. وی از مدیرکل ورزش و جوانان استان خواست که در کنار هیات فوتبال باشد زیرا کمک ایشان می تواند خیلی برای رشد فوتبال موثر باشد. بهاروند درمورد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال هم گفت: این انتخابت در دهم اسفند ماه برگزار خواهد شد و امیدوارم هرکس که می تواند برای فوتبال کارهای اساسی و ماندگار انجام دهد به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شود. وی در ادامه به برخی از عملکردهای فدراسیون فوتبال و تیم های ملی اشاره کرد و گفت: در شرایط سخت کرونا فدراسیون فوتبال پا عقب نکشیده است و تمامی مسابقات فصل قبل خودش را برگزار کرد و طبق تقویم هم برنامه جدید خودش از لیگ برتر گرفته تا رده نونهالان برنامه ریزی کرده است و یکی یکی از این برنامه در حال اجرا می باشد. وی گفت : درسته که کرونا تمام فعالیت‌های ورزشی را تحت شعاع خود قرار داده است اما نمی توان فوتبال و در کل ورزش را تعطیل کرد و از تمامی روسای هیات فوتبال استان ها می خواهم با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های خود را ادامه دهند زیرا تعطیلی فوتبال استان ها ضربه به تیم های ملی ما می زند. 
 
    
مدیر کل ورزش وجوانان هرمزگان 
نگاه هیات فوتبال باید به همه استان باشد 
محمود رضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در مجمع هیات فوتبال هرمزگان گفت: تلاش های عباس امینی زاده رئیس اسبق هیات فوتبال در چهار سال گذشته عملکرد خوبی بوده است و از ایشان به پاس تلاش های که برای فوتبال استان انجام دادند تقدیر و تشکر می کنم . 
وی گفت: رئیس جدید هیات باید با برنامه نو و ایده آل برای پیشرفت فوتبال استان تلاش کند و جواب اعتماد اعضای مجمع را با عملکرد مناسب خودش بدهد.
امیاری اظهار داشت : فوتبال هرمزگان جای پیشرفت بیشتری دارد و باید هرچه سریعتر عقب ماندگی آن ها جبران شود و اداره کل ورزش و جوانان در کنار هیات می باشد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا فوتبال هرمزگان به جایگاه واقعی خودش برسد. 
وی از قاسم رنجبریان رئیس جدید هیات فوتبال هرمزگان خواست تا نگاهش به کل استان حتی روستاها و بخش ها کوچک هم باشد زیرا استعداد های داریم که می توانند نام فوتبال هرمزگان را در کشور طنین انداز کنند. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: برای پیشرفت بیشتر فوتبال هیات باید به دنبال آموزش های داوران، مربیان و استعداد یابی باشد و دوش به دوش باشگاه ها حرکت کند تا مشکلات باشگاه کمتر شود.
وی بیان داشت: در چهارسال پیش رو هیات فوتبال باید با یک چشم انداز خوب پیش برود تا تیم های بیشتری از هرمزگان در لیگ های کشوری داشته باشیم.
عباس امینی زاده
در بحث داوری رشد صددرصدی داشتیم 
رئیس اسبق هیات فوتبال هرمزگان هم در مجمع انتخابات هیات فوتبال پس از انصراف خودش از نامزدی دوباره ریاست هیات استان گفت: در چهار سال گذشته تلاش کردم تا فوتبال هرمزگان جایگاه خوبی در کشور داشته باشد هر چند مشکلات اقتصادی فرصت هنرنمایی بیشتر به ما نداد.
وی بیان داشت: فوتبال هرمزگان در چهارسال که بنده ریاست آن را بر عهده داشت در بخش های مختلف موفقیت های زیادی داشته است به طور مثال در بخش داوران ما رشد صد در صدی داشته ایم یا در بحث آموزش مربیان و برگزاری مسابقات عملکرد خوبی داشته ایم. 
وی ضمن تشکر از همکاری روسای هیات های شهرستان ها از همه آن ها خواست تا با جدیت دنبال مشکلات فوتبال شهرستان خود باشند تا نوجوانان و جوانان ما بتوانند فوتبال این استان را سربلند کنند. 
قاسم رنجبریان 
از توانمندی سایر نامزدها بهره خواهم برد 
قاسم رنجبریان رئیس جدید هیات فوتبال هرمزگان گفت: این که اعضای مجمع به بنده اعتماد کردند بسیار ممنون هستم و امیدوارم در آینده شرمنده آن ها نشوم .وی گفت: برای موفقیت برنامه های زیادی دارم و در این راه از تمامی راهکارها و برنامه های سایر نامزدهای هیات فوتبال بهره خواهم برد.‌
در پایان مجمع فدراسیون فوتبال به پاس تلاش های چهارساله عباس امینی زاده و به رسم یادبودی هدیه ای از سوی فدراسیون فوتبال به ایشان اهدا شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها