امام جمعه کیش:

وزیر گردشگری باید محاکمه شود؛ هزینه گزاف احداث فرودگاه متروکه هندورابی را به مردم برگردانید



امام جمعه جزیره کیش گفت: وزیر گردشگری و مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد کیش باید محاکمه شوند و میلیاردها تومان خسارات مالی ناشی از هزینه‌های گزاف و سرسام‌آور احداث فرودگاه متروکه جزیره هندورابی را به مردم کیش برگرداند.

به گزارش صبح ساحل و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام احمد حسن‌زاده امام جمعه کیش روز گذشته در جلسه  ستاد امر به معروف و نهی از منکر این جزیره خواستار محاکمه علی‌اصغر مونسان وزیر گردشگری و بازگشت خسارات مالی در خصوص هزینه‌های گزاف و غیرقانونی احداث فرودگاه هندورابی به جزیره کیش شد و افزود:مونسان پول مردم کیش را برگرداند.

وی در این جلسه که با موضوع عفاف و حجاب و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و اصناف کیش برگزار شد، اضافه کرد: برای احداث این فرودگاه حتی مجوزهای قانونی از سازمان هواپیمایی کشوری هم دریافت نشده است و جالب اینجاست که پس از ساخت یک بار هم هواپیما برای ورود گردشگر در آن فرود نیامده است.

فرودگاه جزیره هندورابی تیر 96 با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به صورت رسمی به بهره برداری رسید.جزیره هندورابی از توابع بخش كیش شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان واقع در جنوب ایران و در حد فاصل بین دو جزیره كیش و لاوان قرار گرفته‌است.در بهمن‌ سال 89 و پس از تصویب و ابلاغ طرح الحاق جزایر هندورابی و فارور كوچك و بزرگ به محدوده منطقه آزاد كیش، هندورابی به منطقه آزاد كیش الحاق شد. جزیره هندورابی با 22.8 كیلومتر مربع مساحت، در فاصله 325 كیلومتری بندر عباس و 133 كیلومتری بندرلنگه قرار دارد .

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها