قبض برق مشمولان «طرح امید» رایگان محاسبه می‌شود



معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: مشترکان در فصل زمستان اگر مصرف برق خود را در هرماه به کمتر از ۸۰ کیلووات کاهش دهند، مشمول طرح برق امید شده و قبض برق آن‌ها رایگان محاسبه می‌شود.

  

به گزارش صبح ساحل، مهرداد حاجی زاده عصر چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: با ورود فصل زمستان و حذف تخفیف برق مصرفی، هزینه برق در هرمزگان مانند سایر مناطق کشور محاسبه می‌شود.
وی بیان داشت: درسه ماه فصل زمستان نرخ برق خانگی هرکیلوات ساعت ۷۲ تومان محاسبه می‌شود که نسبت به هزینه برق در تابستان حدود سه برابر افزایش می‌یابد. 
این مسوول اظهارداشت: اگرچه استفاده از لوازم سرمایشی در این فصل سرما کاهش می‌یابد اما با وارد مدار شدن لوازم گرمایشی پرمصرف مانند آبگرمکن مصرف برق مجدد افزایش می‌یابد. 
حاجی زاده ادامه داد: تنظیم کردن درجه ترموستات آبگرمکن در دمای متعادل و استفاده از لوازم برقی پرمصرف در ساعت کم باری تاثیر زیادی در کاهش هزینه برق مصرفی فصل زمستان دارد.
وی ابرازداشت: مشترکان می‌توانند برای اطلاع از میزان مصرف و مقایسه آن با سایر مشترکان با نصب اپلیکیشن برق من بر روی تلفن‌های همراه خود اطلاعات مصرف خود مشاهده کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها