پس از انتخاب رئیس جدید هیات فوتبال هرمزگان 

پیشکسوتان فوتبال هرمزگان از رنجبریان اعلام حمایت کردند



پیشکسوتان هرمزگان با رئیس جدید هیات فوتبال دیدار کردند.
به گزارش صبح ساحل‌، صبح امروز جمعی از  پیشکسوتان فوتبال هرمزگان با قاسم رنجبریان رئیس جدید هیات فوتبال هرمزگان دیدار کردند. در این دیدار ناصر جعفر زاده به نمایندگی از پیشکسوتان حاضر در جمع به ایراد سخن پرداخت و گفت: انتخاب حاج قاسم رنجبریان به عنوان رئیس هیات فوتبال نشان می دهد که اعضای مجمع بهترین گزینه را انتخاب کرده اند. وی بیان داشت: ما پیشکسوتان که به نمایندگی تعداد زیادی از پیشکسوتان در جمع شما حضور داریم با تمام وجود برای خدمتگزاری به فوتبال اعلام آمادگی می کنم و با شناختی که از شما دارم یقین داریم که ایشان می توانند در کار خود موفق باشند. 
در ادامه قاسم رنجبریان رئیس جدید هیات فوتبال گفت: بنده هیچ وقت تجربیات شما پیشکسوتان را نادیده نخواهم گرفت و یقینا برای موفقیت نیاز به پیشنهادات و تجربیات شما دارم.
بنده امروز به عنوان نماینده شما پیشکسوتان بر صندلی ریاست تکیه زده ام و بیشترین برای کمک به فوتبال این مسوولیت را قبول کرده ام و در این راه از همه نظرات بهره خواهم برد.
قاسم رنجبریان بیان داشت : من سیاسی نیستم و با هدف خدمت به ورزش پا به این مسوولیت گذاشتم و از تمامی مسوولان چه سیاسی و چه غیر سیاسی می خواهم که برای کمک به فوتبال ما را یاری نماید.
وی گفت: همه گزینه ها می توانستند به عنوان رئیس هیات فوتبال هرمزگان انتخاب شوند ولی مجمع به بنده اعتماد کرد و من هم به دنبال آن خواهم بود که در پایان دوران ماموریت چهار ساله خودم شرمنده شما اعضای مجمع نباشم. 
قاسم رنجبریان گفت: فوتبال هرمزگان برای پیشرفت بیشتر  نیاز به یک همفکری و همکاری همه کسانی که دلشان می سوزد دارد و از شما پیشکسوتان هم می خواهم که در کنار ما باشید تا شاهد پیشرفت فوتبال استان بشویم.
وی اظهار داشت: نگاه هیات فوتبال استان یک نگاه کلی به تمام شهرستان ها است و تمامی تلاش خود را خواهم کرد که همه شهرستان را به یک اندازه ببنیم به جز این که یک شهرستان فعالیت و پیشرفت بهتری داشته باشد یقینا نگاه ما به آن شهرستان عوض خواهد شد.
رئیس هیات فوتبال هرمزگان اظهار داشت: هرکسی که می تواند به فوتبال استان کمک کند درب هیات به روی آن باز است و با فراغ بال در خدمت همه هستم و امیدوارم جوانان خوش فکر و با تجربه به کمک فوتبال استان بیایند.
وی گفت: من زیاد اهل فضای مجازی نیستم و لی هر جا که باید از حقانیت فوتبال دفاع کنم عقب نشینی نخواهم کرد.
رنجبریان برای تیم های استان که در سطح کشور فعالیت می کنند آرزوی موفقیت کردند و گفت: هیات فوتبال تا جای که بتواند از این تیم ها حمایت خواهد کرد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها