علی رئوفی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی استانداری هرمزگان منصوب شد



همتی، استاندار هرمزگان با صدور حکمی «علی رئوفی» را به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان منصوب کرد.

به گزارش صبح ساحل، رئوفی در سال‌های قبل مسئولیت‌هایی همچون معاون توسعه مدیریت و منابع و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان و مدیرکلی اوقاف استان را برعهده داشته است.
طی ۱۵ماه اخیر سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری را برعهده داشت که اکنون از این مسوولیت کنار رفته است.
یکی از مهم‌‌ترین مسئولیت‌های این معاونت برگزاری انتخابات است که با توجه برگزاری دو انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا در خرداد سال آینده، این تغییر مدیریتی اهمیت ویژه‌ای دارد.

لازم به ذکر است که چندی پیش احمد مرادی، عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفته بود: تغییر در معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به صلاح نیست

وی با بیان اینکه به عنوان فردی که ۲۸ سال در حوزه این معاونت کار کرده ام شرایط کنونی را برای این تغییر مناسب نمی بینم، عنوان کرد: در شرایطی که مدت زمان کمی تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوارهای اسلامی شهر و روستا باقی مانده شاید این تغییر به صلاح نباشد.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر به هر دلیلی استاندار ناچار به تغییر باشد با توجه به شرایط حساس و ویژه استان با موقعیت خاص  باید از فردی بهره ببرد که تجربه و شناخت لازم را در حوزه های سیاسی، امنیتی و اجتماعی داشته باشد، تصریح کرد: استاندار هرمزگان به عنوان فردی باتجربه و کاردان که سابقه نمایندگی مجلس و استاندار بودن را در کارنامه دارد باید با حساسیت این موضوع را پیش بگیرد و نباید خود را در محصور احساسات برخی از افراد و جریانات سیاسی قرار دهد.

وی در پایان گفت: به طور حتم مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس به دنبال ثبات و حفظ آرامش در تمامی حوزه ها در جهت منافع مردم است و همواره عملکرد و استان بر هر فردی ارجحیت دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها