رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان:

کاهش 11 درصدی موارد مثبت کرونا؛ تجمع بیش از سی نفر در مکان‌های رو باز ممنوع است



رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان از کاهش 11 درصدی ابتلا به کرونا در هرمزگان خبر داد و گفت: از هم استانی‌هایم در خواست دارم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به کنترل بیشتر این بیماری کمک کنند.

 

به گزارش صبح ساحل، حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، در تشریح آخرین وضعیت کرونا در هرمزگان ، افزود: طی یک هفته گذشته هرمزگان با رنگ زرد، به معنای کمترین خطر معرفی شده است اما همچنان جمع بیش از سی نفر در مکان‌های رو باز ممنوع است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته دو نفر در استان بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند، اضافه کرد: در هفته گذشته با جان باختن شش نفر دیگر براثر کرونا، شمار فوتی‌های این بیماری در استان به ۹۶۷ نفر افزایش یافت.

 وی با بیان اینکه در این مدت پذیرش بیماران جدید بستری ۸ درصد افزایش و شمار ترخیص بیماران کرونایی ۱۳ درصد کاهش یافته است، عنوان کرد: اکنون ۱۰۵ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این شمار ۳۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند.

فرشیدی با اشاره به اینکه  حال ۷نفر از آنها وخیم است، اضافه کرد: ۸۰۳ بیمار نیز در قرنطینه بسر می‌برند که این آمار نسبت به هفته قبل، ۳۵درصد کاهش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶ نفر از بیماران در قرنطینه‌های خارج از منزل و موقت بسر می‌برند که نتایج بسیار خوبی داشته است، تصریح کرد: از هم استانی‌هایم در خواست دارم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، زدن ماسک و پرهیز از هر گونه تجمع، به کنترل این بیماری کمک کنند.

 

منبع:موج

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها