بارقه امید در بورس ظهور کرد



شروع معاملات امروز با روند نزولی شاخص کل همراه شد اما در ادامه روند معاملات تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز افزایش یافت.

به گزارش صبح ساحل، شروع معاملات این هفته از بازار سهام با ریزش حدود ۳ درصدی همراه بود عرضه در شاخص‌سازان باعث این روند نزولی شد اما شروع معاملات امروز بازار سهام با وجود روند نزولی دقایق ابتدایی معاملات افزایش تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز باعث روند صعودی شاخص کل شد.

پیش‌بینی می‌شود در جریان معاملات این هفته از بازار سهام به نمادهای شاخص‌ساز توجه بیشتری شود اما از طرفی برخی از کارشناسان معتقدند اگر شاخص کل چند روزی زیر محدوده یک میلیون و ۳۹۰ هزار واحد معامله شود روند شاخص کل نزولی خواهد بود، از طرفی محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه حمایت از بازار را در مقطع کنونی مهم دانست.

در جریان معاملات امروز بازار سهام شاخص هم‌وزن روندی صعودی دارد و نمادهای کوچک بازار روندی مثبت دارند. همچنین نمادهای دارویی امروز نیز روندی صعودی دارند و در مرحله پیش‌گشایش نیز بیشترین تقاضا را داشتند.

صندوق پالایشی یکم بعد از زیان بیش از ۲۰ درصدی نسبت به روز بازگشایی امروز در دامنه مثبت قرار گرفت و عملکرد ضعیف صندوق‌های دولتی اعتماد نسبت به این صندوق‌ها را از بین برده است.

بسیاری از نمادهای به محدوده حمایتی حساس خود رسیده‌اند و بازار سهام در نقطه حساسی از حمایت قرار دارد و امیدواریم شاخص کل در جریان معاملات روزهای آینده به کانال ۱/۴ میلیون واحدی بازگردد.

نمادهای تاپیکو، فملی، نوری و فولاد بیشترین تاثیر را بر روند صعودی شاخص کل داشتند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها