پس از سال‌ها انتظارِ زنان صیاد هنگامی؛

۱۵ مجوز برای ۳۰ نفر صادر شد



مدیر کل شیلات هرمزگان از تخصیص پانزده فقره مجوز صید ویژه ۳۰بانوی صیاد هنگامی با پیگیری شیلات استان  و موافقت سازمان شيلات ايران  وحمایت استانداری هرمزگان خبر داد. 

    

به گزارش صبح ساحل، عبدالرسول دریایی با بیان اینکه بانوان زحمت کش و  صیاد هنگامی از سال‌ها پیش  اقدام به صید با قایق به روش قلاب می نمودند اما به دلیل نداشتن مجوز صید از مزایای لازم برخوردار نبودند گفت:  تعدادی از این بانوان سرپرست خانوار بوده که نیاز مبرم به این حرفه برای درآمد و سرپرستی خانواده داشتند.
وی افزود: با توجه به شرایط این بانوان و اهمیت حل مشکل این بزرگواران  ساماندهی این فعالیت در دستور کار ویژه شیلات استان قرار گرفت
و با پیگیریهای مستمر موافقت ۱۵ فقره مجوز مازاد بر مجوزهای توسعه جزایر بطور ویژه صرفا جهت ۳۰ نفر از این  بانوان  از سوی سازمان شیلات ایران صادر شد.
دریایی تصریح کرد: به ‌‌‌‌‌‌‌یمن و برکت انقلاب اسلامی این مجوزها در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی امسال در اختیار بانوان صیاد هنگامی  قرار خواهد گرفت.

 خبر مرتبط

شناسنامه‌ای برای دو نفر

http://sobhesahel.com/photo/112/%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%88-%D9%86%D9%81%D8%B1

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها