معدوم سازی ۲ تن خوراکی و نوشیدنی غیراستاندارد در قشم



 مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از انجام ۶ هزار ۱۶۰ مورد گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی، بنگاه‌های اقتصادی، مراکز تجاری و خدماتی در قشم طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، امیری، مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در این مدت ۱۰۵۲ مورد اخطاریه و ۱۲۶۵ مورد تذکر شفاهی و ۱۲۵ مورد تذکر کتبی برای اصناف فعال صادر شده است.
 به نوشته ایسنا ، همچنین در ۹ ماهه سال جاری ۸۱ مورد پلمب واحدهای صنفی متخلف صورت گرفته و بیش از ۸۸ مورد از پرونده تخلفات اصناف برای اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است.
 در این مدت همچنین ۶۳ مورد بخشنامه برای صنوف صادر شده و تعداد ۱۶۲ مورد اقلام مختلف غیرمجاز معادل ۲ تن مواد خوراکی و نوشیدنی غیراستاندارد و تاریخ مصرف گذشته معدوم سازی شده است.
 واحدهای صنفی قشم، تحت بازرسی و رصد روزانه قرار داشته و در صورت هرگونه تخلف اعم از کم فروشی، گران فروشی، تقلب، احتکار و اخفاء کالا، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه، فروش اجناس غیربهداشتی، ممنوعه و فروش کالا به صورت غیرمجاز با آنها برخورد خواهد شد.
 همچنین با هدف نظارت بر قیمت گذاری و رعایت قیمت مصوب در اصناف از ابتدای سال جاری ۳۷ مورد نرخنامه برای واحدهای صنفی مختلف از جمله نانوایی‌ها و میوه فروشی‌ها مصوب و ابلاغ شده است.
 قشموندان می‌توانند با تماس تلفنی با شماره تلفن گویای ۰۷۶۳۵۲۵۲۰۱۰ و همچنین شماره ۰۷۶۳۵۲۴۱۰۱۰ یا مراجعه حضوری به مدیریت بازرگانی و اصناف، نظرات و شکایات خود را اعلام و پیگیری کنند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها