مدیر عامل باشگاه آیندگان هرمزگان:

خوشحالم که مردم استانم خوشحال هستند



حمید رضایی مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان گفت : از این که توانستیم با صعودمان به لیگ یک فوتسال کشور باعث خوشحالی مردم استانمان باشیم بسیار خوشحال هستم و امیدوارم که این خوشحالی تداوم داشته باشد.
به گزارش صبح ساحل، وی گفت: از قبل هم گفته بودم که جوانان هرمزگانی می توانند کارهای بزرگی انجام دهند و با یک تیم کاملا بومی موفق شدیم از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول راه پیدا کنیم. 
رضایی بیان داشت: تمام تلاش خودم را کردم تا شرمنده هوادران و علاقمندان به فوتسال در استان هرمزگان نباشیم و باید از زحمات کادر فنی و بازیکنان که تمام توان خود را گذاشتند تا به لیگ یک صعود کنند تشکر می کنم. 
مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان گفت: ما به قول خودمان که صعود به لیگ یک بود عملی کردیم و امیدوارم که در ادامه راه مسوولان در کنار ما باشند و نماینده استان را تنها نگذارند. 
حمید رضایی اظهار داشت : از روزی که به عنوان مدیرعامل باشگاه آیندگان مسوولیت را پذیرفتم با خودم عهد بستم که هیچ کم کاری نکنم تا جوانان این استان که لیاقت بهترین ها را دارند به جایگاه بالایی در سطح کشور دست یابند.
مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان گفت: با همدلی که در باشگاه آیندگان بود این اتفاق مهم برای فوتسال استان افتاد و یقینا برای ادامه راه هم این همدلی وجود خواهد داشت. وی از عوامل پشتیبانی و روابط عمومی باشگاه هم تشکر کرد و گفت: این موفقیت یک کار گروهی بود و از سعید رضایی که به عنوان مدیر پشتیبانی ودر کنار تیم بود تشکر ویژه می کنم. 
رضایی در پایان از حمایت های شهرداری بندرعباس، فرمانداری بندرعباس ، اداره کل ورزش وجوانان استان و شهرستان بندرعباس،  هیات فوتبال استان ، مرکز بهداشت استان و شهرستان،  هلال احمر استان ، نیروی انتظامی هرمزگان ، مدیران هتل قدس و اصحاب رسانه هم تقدیر و تشکر کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها