طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی تمدید شد



فرمانده انتظامی هرمزگان از تمدید طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی توقیفی در پارکینگ ها تا پایان بهمن ماه خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی که از ۱۸ آبان ماه به مدت دو ماه با ارایه تسهیلات ویژه، پیش بینی و اعلام شده بود تا پایان بهمن ماه تمدید شد.
وی با بیان اینکه مقرر بود مهلت این طرح بر اساس اعلام اولیه در تاریخ ۱۸دیماه منقضی شود، افزود : بر اساس قانون ، موتورسیکلت های مشمول طرح و موجود در پارکینگ که مالکین و متصرفین آنها جهت ترخیص مراجعه نکنند برابر مقررات تعیین تکلیف خواهند شد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان عنوان کرد: به علت تاثیر محدودیت های اجرایی طرح فاصله گذاری اجتماعی بر میزان مراجعه برای ترخیص موتورسیکلت ها و همچنین اعطای فرصت بیشتر ترخیص به مالکین و متصرفین قانونی این گونه موتورسیکلت ها به ویژه اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه، مدت اجرای این طرح تا پایان بهمن ماه تمدید شده است .
جعفری اظهار کرد: تسهیلات ویژه ای در خصوص ترخیص موتورسیکلت های رسوبی در نظر گرفته شده که مهمترین آنها تقسیط خلافی بالای ۵۰۰ هزار تومان ، اخذ هزینه پارکینگ بر اساس نرخ زمان توقیف و اخذ تعهد از رانندگان فاقد گواهینامه می توان اشاره کرد .
وی در پایان ضمن درخواست از مالکین جهت تحویل وسیله نقلیه خود از آنان خواست که از فرصت پیش آمده استفاده کرده و با مراجعه به مراکز پلیس +۱۰ نسبت به ترخیص موتورسیکلت خود اقدام کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها