شهرک پیامبر اعظم پاکسازی می شود



مدیر شهرداری منطقه سه بندرعباس از اجرای عملیات جهادی و گروهی پاکسازی، نظافت و ساماندهی فضای سبز شهرک پیامبر اعظم (ص) خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، علی پاسلار زاده خاطر نشان کرد:  با حضور نیروهای خدوم مناطق شهرداری، سازمان های میادین،  حمل و نقل بار و مسافر، پسماند، سیما منظر و فضای سبز شهری، معاونت عمران و سازمان آتشنشانی طرح پاکسازی گسترده و جهادی شهرک پیامبر اعظم آغاز شد.

وی ادامه داد: به دلیل گستردگی شهرک پیامبر اعظم(ص) و حجم بالای کار، فعالیت ها توسط شهرداری منطقه سه بین مناطق وسازمانها تقسیم شد تا با همکاری کل مجموعه شهرداری این عملیات سریع تر انجام گیرد و الباقی سازمان ها نیز در حیطه وظایفشان فعالیت نمودند.

مدیر منطقه سه شهرداری افزود: سعی بر این بود که با اجرای این طرح کاستی های نظافتی، بصری و ایمنی در این شهرک را رفع کنیم و در حال حاضر پاکسازی و نظافت معابر و تمامی بلوارها، جمع آوری نخاله و زباله، هرس درختان، رنگ آمیزی جداول، لایروبی کانال ها، نصب علائم ترافیکی، درختکاری و در برخی نقاط لکه گیری آسفالت نیز انجام شد.

پاسلار زاده در بحث ارتقاء فضای سبز این شهرک، اظهار کرد: طی چند روز اخیر، پاکسازی و تسطیح حاشیه بلوار شهید رجایی و رفوژ وسط این بلوار واقع در این شهرک به طور کامل صورت گرفت.

وی در ادامه افزود: طی این عملیات  ۲۰۰ اصله درخت گارم زنگی، چنال، سپستان و جم در این فضا کاشته شد.

مدیر منطقه سه شهرداری بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: رفاه و آسایش شهروندان از اولویت و وظایف شهرداری است و هدف از اجرای این طرح رسیدگی به مطالبات اهالی شهرک پیامبر اعظم(ص) در جهت حذف آلودگی های محیطی، حفظ زیبایی های بصری و پاکیزگی منظر شهری، نشاط و بهداشت عمومی محیط زندگی آنها است.

 منبع:پایگاه خبری قلم

منتشر شده: 3
قاسم نجفی زاده
۲۰ دی ۱۳۹۹
با سلام و احترام ؛ نصب چراغ راهنمایی به ۴ راه پشت باغ زرون ( جنب بیمارستان درحال احداث) جهت جلوگیری از روزی بیش از چندین تصادف خودرویی( با سپاس و تشکر از مسولین محترم شهرداری و راهنما رانندگی )
قاسم نجفی زاده
۲۰ دی ۱۳۹۹
با سلام و احترام از شهردار منطقه ۳ جناب مهندس پاسلار زاده و سرکارخانم مهندس هاشمی زاده از مدیریت عمرانی و فضای سبز ، من درخواست روشنایی و رسیدگی فضای سبزعمودی گلدانهای بتنی پشت باغ زرون را داشتم.با تش
جواد
۱۹ دی ۱۳۹۹
فکرنکنم شماهنوزی روشنیی نمی توانیدانجام دهیدتمام کوچه هامخصوصابلوارشهیدراهبرتامباقی به ماندهمش حرف حرف حرف
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها