مدیر عامل باشگاه آیندگان هرمزگان

نباید زحمات تمامی مسئولان را در میزبانی آیندگان نادیده گرفت



مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان پس از صعود به لیگ یک و بازگشت به بندرعباس گفت: همه در صعود نماینده هرمزگان به لیگ دسته اول فوتسال کشور نقش اساسی را ایفا کردند.

 

به گزارش صبح ساحل، حمید رضایی گفت: هر موفقیت نیاز به یک خرد جمعی دارد که ابتدا اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان، شهرداری بندرعباس، هیات فوتبال هرمزگان ، فرمانداری بندرعباس، مرکز بهداشت بندرعباس، هلال احمر و نیروی انتظامی ، اصحاب رسانه و مدیریت تالار ارمغان در کنار مجموعه آیندگان تا آخرین لحظه حضور داشتند. وی افزود: نباید زحمات تمامی مسئولان در میزبانی باشگاه آیندگان در مرحله اول و دوم را نادیده گرفت که با توجه به شرایط ویروس کرونا موفق به یک میزبانی عالی در سطح کشور بودیم.
رضایی در ادامه در خصوص عدم حضور مسئولان در حین بازگشت به فرودگاه بین المللی گفت: به هر حال ما باید در مرحله پایانی مجدد به گرمسار برویم تا بتوانیم قهرمان لیگ دسته دوم شویم و انشاالله در ادامه مسئولان از این مجموعه حمایت همه جانبه خواهند کرد و همه عزیزان به خصوص مدیرکل  ورزش و جوانان استان قاسم رنجبریان رئیس و اصغر معماری دبیر هیات فوتبال به صورت روزانه پیگیر شرایط تیم آیندگان بودند و پس از  راه یابی به لیگ یک طی تماس تلفنی به بنده و مجموعه تیم تبریک گفتند.
مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان اشاره داشت: تشکر از همه عزیزانی که ما را همراهی کردند و باید حرفه ای فکر کنیم و به دنبال اهداف بزرگتر باشیم و از حواشی های کوچک و پوچ فاصله بگیریم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها