استاندار هرمزگان:

تولید روزانه ۱۰۰ تن روغن خوراکی/ نیاز مصرفی شش ماهه استان ذخیره شده است



استاندار هرمزگان با تأکید بر تولید روزانه ۱۰۰ تن روغن خوراکی در استان گفت: به منظور کنترل و رصد بازار، واحدهای صنفی برای دریافت سهمیه روغن باید در سامانه جامع تجارت ثبت نام کنند.

به گزارش صبح ساحل، «فریدون همتی»، استاندار هرمزگان در بازدید از خط تولید یکی از کارخانه‌های تولید روغن نباتی، گفت: این کارخانه از مدت‌ها قبل برای شرایط خاص آماده شده بود که امروز همان روز خاص است.  وی افزود: با تغییرات جدیدی که در این کارخانه با پیگیری معاونت اقتصادی و سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اعمال شد، خط جدید کارخانه برای تولید محصول در مقیاس‌های مختلف راه اندازی شده  و برای تأمین نیاز استان مشغول به تولید است اما درصورتی که مازاد تولید داشته باشد قطعاً محصول به سایر نقاط ایران ارسال می‌شود.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه این کارخانه در سه شیفت کاری مشغول تولید است، گفت: مصرف روزانه هرمزگان طبق برآورد قبلی 80 تن است و با تولید روزانه 100 تن روغن نباتی در این کارخانه، مشکلی برای تأمین نیاز مصرفی استان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: واحدهای صنفی برای دریافت سهمیه روغن باید در سامانه جامع تجارت به نشانی NTSW.IR ثبت نام کنند که این اقدام در راستای کنترل و رصد بازار صورت می‌گیرد. 

همتی ضمن اطمینان خاطر از تأمین روغن مصرفی هرمزگان، گفت: مواد اولیه روغن نباتی در استان به اندازه کافی وجود دارد و نیاز مصرفی شش ماهه استان ذخیره شده است.

استاندار هرمزگان همچنین گفت: برای پیشگیری از کمبود روغن، اقدامات لازم در مرزهای استان به‌منظور جلوگیری از خروج محصول تولیدی هرمزگان به سایر استان‌ها انجام شده است.

گزارش صبح ساحل در این باره را بخوانید:

آیا وعده‌‌های مسئولان، مشکل کمبود کالاهای اساسی در هرمزگان را حل می‌کند؟

در جست‌وجوی روغن

غیرقابل انتشار: 1منتشر شده: 1
علی اکبر
۲۲ دی ۱۳۹۹
سلام والا ماکه تومغازه هاروغنی نمی بینیم.دیروز۲۰تامغازه گشتم دوتا روغن مایع یک کیلویی پیداکردم باقیمت17هزارتومان خریدم.اینم باچقدرگشتن
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها