معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

رفع موانع واگذاری اراضی پرورش میگوی منطقه کرگان میناب



معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: موانع پیش روی واگذاری اراضی پرورش میگو در منطقه کرگان شهرستان میناب برطرف می‌شود و بزودی شاهد عملیات اجرایی این طرح خواهیم بود.

ایرج حیدری  در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان با محوریت بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی میناب، تاکیدکرد: شرکت سهامی آب منطقه ای باید در کمترین زمان ممکن روند طرح مطالعاتی اراضی پرورش میگوی منطقه کرگان را برای سرعت بخشی در روند واگذاری اراضی و شروع عملیات اجرایی طرح، آغاز کند.
وی بیان داشت: سایر دستگاه های اجرایی همچون محیط زیست و بنیاد مسکن نیز بایستی پاسخ به استعلام‌های مرتبط با واگذاری اراضی پرورش میگو منطقه کرگان شهرستان میناب را سرعت بخشند تا در روند عملیات اجرایی این طرح خللی ایجاد نگردد.
معاون استاندار هرمزگان اظهارداشت: سازمان امور اراضی نیز نسبت به واگذاری اراضی به متقاضیان محلی و سازمان نظام مهندسی نسبت به صدور مجوزهای لازم سرعت عمل دهند تا در آینده نزدیک شاهد عملیاتی شدن این طرح مهم باشیم.
حیدری یادآورشد: با قدردانی از پیگیری‌های فرماندار ویژه میناب در خصوص رفع مشکلات بخش تولید شهرستان بویژه تعیین تکلیف اراضی پرورش میگو منطقه کرگان گفت: شروع فعالیت‌های شیلاتی در منطقه کرگان باعث ایجاد اشتغال برای مردم این منطقه و آبادانی آن خواهدشد و تحقق این مهم نیازمند همراهی همگان بویژه مردم منطقه است.
وی بیان داشت: شهرستان میناب از ظرفیت‌های خوبی در زمینه کشاورزی، شیلاتی و بازرگانی برخوردار است و یکی از  این ظرفیت آبزی پروری است که باید برای افزایش تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی از این ظرفیت به خوبی باید بهره گرفت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: استانداری نگاه ویژه‌ای به شرق استان با محوریت شهرستان میناب دارد و از تمامی ظرفیت‌ها برای رشد و توسعه این منطقه بکارگرفته خواهدشد.
وی در پایان با قدردانی از همراهی دستگاه های نظارتی بویژه دستگاه قضایی اظهارداشت: دستگاه قضایی در کنار سایر دستگاه ها حامی بخش تولید بوده و این رویکرد  در سطح ملی، استانی و شهرستانی قابل تقدیر است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها