منصور آرامی:

هرمزگان نقش موثری در توسعه اقتصاد دریا محور کشور دارد



نماینده مردم استان  در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرمزگان نقش موثری در توسعه اقتصاد دریا محور کشور دارد، گفت: توسعه اقتصاد دریامحور اصلی که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد که در این خصوص ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه اشتغال و توسعه مناطق در حوزه دریایی توسط سازمان بنادر ودریانوردی در استان ایجاد شده است .
به گزارش صبح ساحل، «منصور آرامی» در حاشیه بازدید از بنادر جزیره قشم با حضور مهندس راستاد مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور، افزود: در قالب فراکسیون توسعه دریا محور و کیمسیون عمران پیگیری های در خصوص توسعه اقتصاد دریا محور در کشور و به تبع آن در هرمزگان داشته ایم .
وی اضافه کرد: مسئولان اداره راه به سواحل، بنادر کوچک، اسکله های گردشگری و استفاده از ظرفیت سواحل برای اشتغال مردم بومی منطقه توجه ویژه ای دارند.
آرامی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حوزه بنادر و دریانوردی در هرمزگان در حال وقوع است، افزود: بندر چند منظوره ای که در بندر خمیر در حال احداث است تحولات خوب و مثبت اجتماعی را در پی خواهد داشت.
وی اضافه کرد: همچنین موج شکن های کوچکی که در سواحل استان در حال احداث هستند می توانند بسیاری از مشکلات اشتغال جوانان مناطق را رفع کنند و زمینه رونق اقتصادی منطقه را فراهم سازند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها