لزوم هماهنگی و پیگیری برای ارتقاء مشخصات محور سیاهو به «راه اصلی»



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان ضمن اعلام اقدامات انجام شده توسط این اداره کل در خصوص جاده سیاهو، از برگزاری مناقصه برای عملیات اجرایی روکش آسفالت ۲۳ کیلومتر این محور در هفته جاری خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، یوسف عابدینی با اشاره به مطالبات مردمی در خصوص جاده سیاهو و اظهار داشت: بهسازی مسیر ۱۵ کیلومتری از دوراهی خوشهنگام(تقاطع با محور بندرعباس_سیرجان) تا روستای سیاهو در حوزه عملیاتی اداره کل راه و شهر سازی می باشد، اما حفظ، نگهداری و روکش آسفالت این مسیر در حوزه وظایف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

عابدینی افزود: طول مسیر از دوراهی سیاهو به احمدی، حدود ۶۰ کیلومتر می باشد و از سال گذشته تاکنون در مقاطع مختلف، بالغ بر ۲۵ کیلومتر روکش آسفالت در این محور انجام شده و اقدامات لازم برای برگزاری مناقصه و آغاز عملیات اجرایی ۲۳ کیلومتر دیگر از مسیر مذکور نیز صورت گرفته است.پیگیری لازم برای به منظور انتخاب پیمانکار در دستور کار این اداره کل می باشد.

یوسف عابدینی با اعلام اینکه مسیر مورد اشاره با مشخصات راه روستایی می باشد و در دهه 60 احداث شده تاکید کرد: با عنایت به اهمیت ارتباط به شهر سرگز احمدی و لزوم ارتقاء مشخصات محور به راه اصلی ،که می‌بایست با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان، از طریق  وزارت راه و شهرسازی پیگیری شود و برای آن تصمیمات اساسی اتخاذ گردد.

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مهم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، کوهستانی بودن، عرض کم جاده در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده نسبت اصلاح مقاطع و نقاط پر حادثه و افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای و تردد بدون حادثه اقدام نماییم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها