تا پایان سال جاری؛

اتصال 198 نقطه دیگر در هرمزگان به اینترنت همراه پرسرعت



مدیر مخابرات منطقه هرمزگان گفت: 198 نقطه دیگر در هرمزگان تا پایان سال به اینترنت همراه پرسرعت 3G و 4G مجهز می‌شوند.

به گزارش صبح ساحل، "امیر یگانه " مدیر مخابرات منطقه هرمزگان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 567 نقطه جدید در هرمزگان به نسل سوم و چهارم تلفن همراه مجهز شده‌اند.

وی افزود: برنامه ریزی شده تا 198 نقطه جدید نیز تا پایان سال به اینترنت پرسرعت متصل شود که پراکندگی نصب این تکنولوژی‌های جدید در مناطق مختلف استان دیده شده تا بیشترین بهره‌وری در اتصال به شبکه برای مردم عزیز استان فراهم شود.

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان عنوان داشت: تا پایان سال 45 نقطه جدید در بندرعباس، 20 نقطه در بندرلنگه، 16 نقطه در میناب، 15 نقطه در قشم، 10 نقطه در بندرخمیر، 12 نقطه در حاجی‌آباد، 9 نقطه در جاسک، 9 نقطه در دهبارز، 9 نقطه در پارسیان، 5 نقطه در سردشت بشاگرد، 4 نقطه در بستک، 4 نقطه در هشتبندی، 4 نقطه در گوهران، 4 نقطه در درگهان و 4 نقطه در تخت به اینترنت همراه 3G و 4G متصل می‌شوند.

یگانه همچنین اضافه کرد: 3 تکنولوژی جدید در هرمز، 3 تکنولوژی در کوهستک، 3 تکنولوژی در سیریک تا پایان سال وارد مدار می‌‌شوند و مشکل ارتباط پرسرعت تلفن همراه در این مناطق برقرار خواهد شد که عمدتا در مناطق روستایی است.

به گفته وی، بندر کنگ، گروک، قلعه قاضی، فین، سوزا، سندرک، سرگز، زیارتعلی، رویدر، چارک، تازیان و ابوموسی نیز هر کدام 1 تا 2 نقطه جدید در راه‌اندازی تا پایان سال خواهند داشت که با این راه‌اندازی‌ها به کمترین سطح از مشکلات دسترسی به اینترنت همراه در استان خواهیم رسید.

به گفته مدیر مخابرات منطقه هرمزگان، در دو سال اخیر شمار تکنولوژی‌های 3G و 4G نصب شده در استان معادل بیش از 1200 تکنولوژی جدید بوده است که رکوردی برای استان بشمار می‌رود.

وی همچنین به افزایش پهنای باند ورودی به استان به میزان 20 گیگابایت بر ثانیه اشاره و خاطرنشان کرد: این پهنای باند به میزان 4 برابر نسبت به قبل افزایش یافته که بر کیفیت ارائه خدمات در حوزه اینترنت مصرفی مردم نیز اثربخش بوده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها