مرکز جامع نگهداری معتادین متجاهر در ایسین تا پایان سال ساخته می شود



استاندار هرمزگان گفت: دیگر نباید هیچ معتاد متجاهری در سطح شهر بندرعباس مشاهده شود.

 

به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی عصر جمعه در بازدید از روند احداث مرکز جامع نگهداری، درمان، توانمندسازی و صیانت اجتماعی معتادین متجاهر در منطقه ایسین شهرستان بندرعباس، با اشاره به اهمیت ساخت این مرکز، عنوان کرد: این مرکز با امکانات مناسب در درمان و توانمندسازی معتادین متجاهر نقش مهمی خواهد داشت.

وی ادامه داد: با احداث این مرکز تا پایان سال جاری، دیگر نباید هیچ معتاد متجاهری در سطح شهر بندرعباس مشاهده شود.

استاندار هرمزگان روند فعلی این پروژه را کند ارزیابی کرد و دستور داد در ساخت و بهره‌برداری از آن تسریع شود.

همتی ضمن گفت‌وگو با رئیس این مرکز، ضمن بررسی مشکلات آن به مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان دستور داد، همراه با مدیرکل بهزیستی استان، فردا از این طرح بازدید داشته و مشکلات آن را بررسی و به صورت مکتوب گزارش دهند و نیازها هم برای نگهداری آن تامین شود.

این مرکز ظرفیت پذیرش ۵۰۰ نفر از معتادین متجاهر را خواهد داشت و دارای یک حلقه چاه آب و چهار هکتار زمین مستعد کشاورزی به خصوص گلخانه به منظور اشتغال معتادین بهبود یافته است.

علاوه بر این کارگاه های مختلف تولیدی برای این مرکز راه اندازی خواهد شد و بهبود یافتگان در این مرکز، ضمن دریافت آموزش های لازم فنی و حرفه ای زمینه اشتغال آنان در این مرکز و سایر مراکز خصوصی استان فراهم می‌شود.

استاندار هرمزگان همچنین از مرکز فعلی نگهداری و درمان معتادین در ایسین بازدید کرد و با بهبود یافتگان به گفت‌وگو پرداخت. این افراد پس از بهبودی در بخش خدماتی، بلوک زنی و قایق سازی مشغول به فعالیت شده اند.

در این بازدید مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، استاندار هرمزگان را همراهی کردند.

منبع:مهر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها