مدیرشبکه بهداشت و درمان قشم:

بیماران کرونایی با اپلیکیشن «ماسک» شناسایی می‌شوند



مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم از شناسایی بیماران کرونایی به وسیله‌ی اپلیکیشن «ماسک» خبر داد و گفت: پس از شناسایی بیماران از ورودشان به مراکز تجاری و اماکن پرتردد شهرستان جلوگیری می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، «حمیدرضا بهزادی»، مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم   شامگاه شنبه در همایش موج جدید کرونا و وظایف اصناف قشم گفت: این  نرم‌افزار افراد مبتلا به بیماری کووید ۱۹ را قبل از ورود به اماکن شناسایی می‌کند تا چرخه انتقال ویروس کرونا قطع شود. وی ادامه داد: استفاده از ماسک برای تمام افراد در مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری نیز اجباری می‌شود.

رییس ستاد مقابله با کرونا شهرستان قشم اضافه کرد: در مبادی ورودی مراکز تجاری نیز محلی برای عرضه ماسک ایجاد می‌شود و مسوولان این اماکن نیز به اجرای آن کمک می‌کنند. وی درخصوص غربالگری اصناف قشم و درگهان تاکید کرد: فرد مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در صورت مراجعه به مراکز درمانی قرنطینه می‌شود، اما اگر ماموران شبکه بهداشت در مراجعه به محل اصناف بیماری را شناسایی کنند، همه صنف تعطیل می‌شود. بهزادی در پایان خواستار برخورد قانونی و جدی با اصناف متخلف در قشم و درگهان شد.

به گزارش صبح ساحل، استاندار هرمزگان در 4 بهمن ماه گفته است: محدودیت شدید تردد برای جلوگیری از مسافرت های غیرضروری و ممانعت از ورود گردشگر و خودروهای غیربومی به هرمزگان از این هفته تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده اعمال می‌شود. به گفته‌ی همتی، صداوسیما و رسانه‌ها نسبت به بازدارندگی از ورود مسافران و گردشگران و اقناع سازی افکار عمومی جهت جلوگیری از ورود آن‌ها، با تولید محتوا اقدام کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها