فرماندار بندرعباس:

ممنوعیت نصب چادر در بوستان/ ساحل سورو همچنان بسته می‌ماند



وضعیت هرمزگان به رنگ آبی تبدیل شد و در هفته‌های اخیر شاهد سیر عظیمی از مسافران به این استان بودیم. بررسی‌های میدانی نشان دهنده تردد مسافران در سواحل بندرعباس و بروز حوادث ناگوار بود. با فوت یک زن در ساحل سورو، هشتگ‌های متعددی با عنوان #سورو_بدون_خودرو در فضای مجازی به راه افتاد، از  مسئولین خواستار رسیدگی به این موضوع را داشتند. با این حال فرماندار بندرعباس در 7 بهمن‌ماه، از ممنوعیت نصب چادر در ساحل خبر داد و گفت: شهرداری با کمک انتظامی نظارت لازم را در زمینه ممنوعیت نصب چادر در بوستان و ساحل داشته باشد و همچنان ساحل سورو بسته می‌ماند.

به گزارش صبح ساحل، «عزیز اله کناری»، فرماندار بندرعباس صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان بندرعباس، گفت: باید با جدیت مصوبات ستاد کرونا پیگیری و انجام شود، همچنین اداراتی که در این امر کوتاهی کنند به دستگاه قضا معرفی می‌شوند.

وی اضافه کرد: همچنان هلال احمر و آتش نشانی در سطح ساحل، بازار و مکان های پرجمعیت شهر با سیستم صوتی رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم تجمعات غیر ضروری را به مردم اطلاع رسانی کنند تا شاهد جمعیت کمتری در سطح شهر خصوصا محل های عمومی باشیم.

کناری افزود: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که تاثیر مثبتی برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا داشته است در حال انجام است و مرکز بهداشت نیز همکاری های مستمر خود را همچنان با این طرح داشته باشد.

وی اضافه کرد: افرادی که نتیجه آزمایش آن‌ها مثبت شده‌است و بهداشت تشخص داده که باید در قرنطینه خانگی باشند در صورتی که از منزل خارج شوند و مشاهده شود افراد دیگری را آلوده کرده‌اند ضمن برخود قضایی جریمه نقدی خواهند شد.

فرماندار بندرعباس گفت: نصب هر گونه چادر در ساحل و بوستان‌ها ممنوع است و شهرداری با کمک انتظامی نظارت لازم را در این زمینه داشته باشد و همچنان ساحل سورو بسته خواهد ماند و جمع آوری معتادین متجاهر نیز الزامی است.

کناری در پایان اضافه کرد: حوزه حمل و نقل زمینی، ریلی و هوایی نیز باید نظارت‌های لازم جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر آن‌ها صورت گیرد و درب ورودی کلیه اماکن عمومی ماسک وجود داشته باشد تا افرادی که فاقد ماسک هستند خریداری کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها