لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان

علم وادب رودان بازی برده را در پایان باخت



در روز چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان چهار بازی در سالن عقاب بندرعباس برگزار شد.

 

به گزارش صبح ساحل، در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان ۸ تیم بیمارستان امام رضا(ع)، نیک پخش بندرعباس، پرواز بندرعباس، علم و ادب رودان، مقاومت میناب، ساحل شهرداری سیریک، عقاب بندرعباس و هدف هرمز با هم به رقابت می پردازند.
در بازی های روز چهارم در بازی اول تیم بیمارستان امام رضا(ع) به دیدار ساحل شهرداری سیریک رفت. دومین بازی را دو تیم مقاومت و هدف هرمز برگزار کردند.
نیک پخش بندرعباس و پرواز بازی سوم را انجام دادند و بازی چهارم بین تیم های عقاب بندرعباس و علم وادب رودان برگزار شد. در بازی اول تیم بیمارستان امام رضا(ع) با نتیجه ۸ بر سه ساحل شهرداری سیریک را شکست داد.
گل های تیم  بیمارستان را  بهنام احمدی سه گل ، محمد اعتماد زاده ، جلیل پیرمرادی ، امیرحسین اقتداری ، علی اقتداری و سعید اقتداری هر کدام یک گل به ثمر رساندند. ‌

علم وادب رودان بازی برده را در پایان باخت  


برای  تیم ساحل شهرداری سیریک هم حسین فایز دو گل و یاسر لشکری زاده یک گل به ثمر رساند. مقاومت میناب در بازی دوم و در یک بازی نزدیک دو بر یک هدف هرمز را شکست داد. برای تیم  مقاومت میناب مهرداد علی حسنی  و  مهرشاد سلمانی  و تک گل تیم  هدف هرمز را  موسی توانا به ثمر رساند.  در دیدار سوم نیک بخش سه بر دو مغلوب پرواز شد.‌ گل های تیم پرواز را  مجتبی جوان زاده و بهنام ساربانی دو گل و گل های نیک بخش را مهدی فرهود و مهدی سامری زدند. در آخرین بازی روز چهارم تیم عقاب بندرعباس موفق شد بازی دو بر صفر باخته نیمه اول را در پایان پنج بر دو از علم ادب رودان ببرد.
برای عقاب بندرعباس فرهاد یزدان پرست سه گل ، مهدی هاشم زاده و احسان فیض دولت آبادی
و برای تیم  علم ادب رودان سعید مصلحی دو گل به ثمر رساند. ‌فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز به میربانی باشگاه عقاب بندرعباس برگزارشد.
قهرمان این مسابقات به عنوان نماینده هرمزگان در مسابقات لیگ دسته سوم فوتسال باشگاه های کشور اعزام خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها