لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان

بیمارستان امام رضا(ع) صدرنشین باقی ماند 



 در روز پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان چهار بازی در سالن عقاب بندرعباس برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان ۸ تیم بیمارستان امام رضا(ع)، نیک پخش بندرعباس، پرواز بندرعباس، علم و ادب رودان، مقاومت میناب، ساحل شهرداری سیریک، عقاب بندرعباس و هدف هرمز با هم به رقابت می پردازند. 
در بازی اول روز پنجم‌ تیم مقاومت میناب به دیدار نیک پخش بندرعباس رفت. این بازی در پایان با نتیجه سه بر دو به سود مقاومت میناب به پایان رسید. 
گل های تیم مقاومت میناب را مهرشاد سلمانی ، محمد زارعی و محمد بالنجی و گل های نیک پخش را محمدامین سالارزاده و مجید اسمعیلی به ثمر رساندند. ‌
در بازی دوم هدف هرمز با ساحل شهرداری سیریک بازی کرد. در این بازی هدف هرمز ۸ بر ۳ ساحل شهرداری سیریک را شکست داد.‌ گل های هدف هرمز را موسی توانا پنج گل ، علی فتحی دو گل و  نعیم عاشورزاده به ثمر رساندند و سه گل تیم  ساحل شهرداری سیریک را یاسر لشکرزاده ، قوام یزدان پور و  مهراب مجل پور زدند.
بازی سوم را دو تیم علم وادب رودان با بیمارستان امام رضا(ع)‌ انجام دادند. در این بازی علم ادب رودان با نتیجه پنج بر یک بازی را به بیمارستان امام رضا(ع) واگذار کرد. 
تک گل  تیم  علم ادب رودان را حجت داوری و گل های تیم بیمارستان را محمد اعتماد زاده ، محمد مرداد ، سعید اقتداری دو گل  و جلیل پیرمرادی به ثمر رساندند.  
بازی چهارم بین تیم های عقاب بندرعباس و پرواز بندرعباس برگزار شد. در این بازی عقاب بندرعباس سه بر یک پرواز بندرعباس را از پیش رو برداشت. 
گل های تیم عقاب بندرعباس را  فرهاد یزدانپرست دو گل  و مهدی هاشم زاده و تک گل تیم پرواز را  بهنام ساربانی
به ثمر رساند. در پایان بازی های روز پنجم تیم بیمارستان با ۱۲ امتیاز صدرنشین است . عقاب بندرعباس در مکان دوم ایستاده است و تیم مقاومت میناب در مکان سوم ایستاده است‌. 
روز ششم مسابقات فردا پنجشنبه نهم بهمن ماه برگزار خواهدشد که در اولین بازی نیک پخش با ساحل شهرداری سیریک بازی می کند. در دومین دیدار علم و ادب رودان با هدف هرمز دیدار خواهد کرد. پرواز بندرعباس و مقاومت میناب سومین بازی را انجام خواهند داد و آخرین بازی را هم عقاب با بیمارستان بازی می کند.  ‌فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز به میربانی باشگاه عقاب بندرعباس برگزارشد.  قهرمان این مسابقات به عنوان نماینده هرمزگان در مسابقات لیگ دسته سوم فوتسال باشگاه های کشور اعزام خواهد شد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها