نتایج هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی اعلام شد



سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی خبر داد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران، فاطمه زرین‌آمیزی، از اعلام نتیجه آزمون استخدامی خبر داد و گفت: هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور که در روز‌های ۱۱ و ۱۲ دی در راستای جذب و استخدام نیروی مورد نیاز ۸۱ دستگاه اجرایی برای جذب و استخدام ۳۸ هزار و ۱۸۴ نفر برگزار شد. نتیجه این آزمون هم اکنون در سایت سازمان سنجش اعلام شده است.  

او ادامه داد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مراجعه به بخش آزمون‌های استخدامی لینک «سیستم کارنامه‌ مرحله‌ هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹» را انتخاب کنند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش افزود: داوطلبان می‌توانند با استفاده از دو روش «وارد کردن شماره پرونده، شماره شناسنامه یا کد ملی» و «شماره داوطلبی، نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و سال تولد» از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.  

زرین آمیزی درباره نحوه دریافت شماره پرونده و داوطلبی مفقوده شده گفت: داوطلبانی که به هر دلیلی کد پرونده شماره داوطلبی و یا هر یک از اطلاعات ثبت نامی خود را گم کرده اند به سامانه پاسخگویی سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کنند و این اطلاعات را دریافت کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: داوطلبان به صورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنند و در فاصله زمانی خیلی کمی اطلاعات خود را دریافت کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها