آتش‌سوزی در کارگاه لنج‌سازی قشم بیش از 4 میلیارد تومان خسارت برجای گذاشت



رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قشم گفت: آتش‌سوزی کارگاه لنج‌سازی روستای پی‌پشت قشم با ۴۵ میلیارد ریال خسارت مالی به طول کامل اطفاء شد.

به نقل از فارس، نجم‌الدین فریدونی شامگاه امروز اظهار داشت: ساعت 15:51 دقیقه امروز یکشنبه حادثه وقوع آتش‌سوزی در یک کارگاه لنج‌سازی واقع در روستای پی‌پشت قشم از طریق سامانه ۱۲۵ به آتش‌نشانی اعلام می‌شود.

وی افزود: بلافاصله ۲ ماشین آتش‌نشانی از شهر قشم در محل حضور یافته و ماشین‌های آتش‌نشانی شهر درگهان و روستاهای توریان، کووه‌ای، کوشه و لافت نیز جهت کمک در محل حضور می‌یابند.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قشم تصریح کرد: لنج‌های زیادی در کنار لنج حادثه دیده وجود داشته که کنترل دقیق آتش از سوی نیروهای آتش‌نشانی از انتقال آتش به لنج‌های مجاور جلوگیری می‌کند.

فریدونی با تجلیل از شرکت‌های خصوصی که در آبرسانی به ماشین‌های آتش‌نشانی جهت اطفاء حریق مشارکت داشته‌اند، گفت: آتش‌سوزی به طور کامل در ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه اطفاء و اقدامات کنترلی خاتمه یافت.

وی بیان کرد: طی این حادثه لنج حادثه دیده به ارزش ۴۵ میلیارد ریال که آماده آب اندازی بوده و به دلیل عدم نصب موتور در کارگاه مانده بود به طور کامل از بین رفت و علت حادثه در دست بررسی است.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قشم ابراز داشت: از مردم خواهشمندیم در زمان بروز آتش‌سوزی از هر گونه دخالت در کار آتش‌نشان پرهیز کرده و محدوده آتش سوزی را برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی ترک کنند تا خللی در اقدام به موقع آتش‌نشان نیز ایجاد نشود.

کارگاه حادثه دیده تحت پوشش بیمه است

محمد جهین بخشدار بخش مرکزی قشم نیز گفت: خوشبختانه کارگاه حادثه دیده تحت پوشش بیمه بوده و از تمامی شهروندان می‌خواهیم صنعت بیمه را به منظور جبران خسارت‌های احتمالی حوادث جدی بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: روند لازم جهت پرداخت خسارت ۴۵ میلیارد ریالی کارگاه از فردا آغاز خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها