ورود به مناطق گردشگری و تفرجگاه‌های پارسیان ممنوع شد



بخشدار بخش مرکزی پارسیان از اعمال محدودیت سفر به مناطق گردشگری این شهرستان به ویژه چله بوچیر، چشمه آب دبه و شو تاریکو بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا شهرستان پارسیان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، سید ابوالقاسم سجادی با اشاره به اعمال محدودیت‌های پیشگیرانه در جهت مقابله با ویروس کرونا ممنوعیت ورود به مناطق گردشگری و تفرجگاه ها را اقدامی در راستای مقابله با بیماری کرونا در شهرستان عنوان کرد.

سجادی بیان کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و در راستای پیشگیری از ایپدمی ویروس کرونا هر گونه تردد در مناطق تفریحی و گردشگری شهرستان پارسیان ممنوع بوده و با متخلفان برخورد می شود.

وی عنوان کرد: با توجه به حجم بالای تردد و حضور مسافران در اماکن گردشگری چله بوچیر، چشمه آب دبه و شو تاریکو به دلیل ازدحام جمعیت و کاهش خطر ابتلای شهروندان به ویروس کرونا در این مناطق، جاده منتهی به این اماکن گردشگری تا اطلاع ثانوی بسته شد.

بخشدار بخش مرکزی پارسیان از مردم این شهرستان خواست، ضمن همکاری با مسئولین شهرستان به ویژه بخشداری بخش مرکزی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیچ گونه برنامه ریزی جهت تفریح و گردش به اماکن گردشگری و تفریحی شهرستان تا اطلاع ثانوی نداشته باشند.

به گزارش صبح ساحل، شهرستان پارسیان هفته گذشته در وضعیت زرد کرونایی قرار داشت. در حال حاضر نیز بندرعباس، بستک، بندرلنگه، قشم، هنگام، کیش و هرمز در وضعیت زرد قرار دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها