با حضور مدیرکل تعاون و کار هرمزگان؛

خانه فرهنگ کار و تلاش شرکت فولاد هرمزگان افتتاح شد 



 در راستای ارائه خدمات  فرهنگی به جامعه کار و تولید و ارتقای فرهنگ کار در محیط های کاری، با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  هرمزگان و مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، خانه فرهنگ کار و تلاش این شرکت افتتاح شد.
به گزارش صبح ساحل، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در حاشیه این مراسم گفت: یکی از راهکارهای مهم ارتقاء بهره وری نیروی کار، توسعه فرهنگ کار است و پیشرفت جامعه بدون توجه به فرهنگ کار و تلاش میسر نیست.
هادی ابراهیمی افزود: شرکت فولاد در  تمامی بخش ها بویژه حوزه اجتماعی پیشتاز است و نشانه های فرهنگ کار در این شرکت با نگاه به وضعیت تولید، توجه به بهره وری و منابع انسانی، کاهش حوادث ناشی از کار،  توجه به رفاهیات کارکنان، ایجاد اشتغال و فرصت های شغلی و برگزاری برنامه های فرهنگی متعدد و همچنین اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری، کاملا مشهود است.
ابراهیمی در ادامه با توجه به فعالیت ورزشهای کارگری استان در قالب 28 انجمن گفت: شرکت فولاد تلاش کند فعالیتهای ورزشی شرکت همسو با هیاتهای ورزش کارگری باشد که این امر نمود بیشتری خواهد داشت و مجموعه ورزشی کارگران نیز یک ظرفیت برای پرسنل فولاد است که می توان از آن استفاده کرد.
وی همچنین از مجموعه مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار بعنوان یک ظرفیت برای آموزش نیروهای ایمنی نام برد و گفت: این مجموعه همراه با بازرسان کار در راستای آموزش های ایمنی در جهت صیانت از نیروی کار، آمادگی همکاری با فولاد را دارند. 
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با بیان اینکه این شرکت هفت درصد فولاد کشور را تولید می کند، گفت: با توجه به پتانسیل خوبی که وجود دارد می توان این ظرفیت را افزایش داد تا به قطب دوم تولید در کشور برسیم.
" فرزاد ارزانی" با اشاره به اینکه 40 درصد تولیدات شرکت صادر و 60 درصد نیز نیاز بازار داخل است، افزود: با توجه به تحریم ها ، صنعت کشور دچار مشکلات شد اما علی رغم این تحریم ها، در تولید خللی وارد نشده است.
وی اظهارداشت: استفاده از بومی سازی و ساخت داخل با بهره گیری از پتانسیل نیروهای خود مجموعه و تیم های داخلی، سبب خودکفا شدن شرکت در بخش های مختلف شده است.
ارزانی، پرداخت به موقع حقوق پرسنل، رعایت اصول ایمنی، پرداخت به موقع حقوق و مزایا، عدم تبعیض و ایجاد عدالت در جهت ارتقای شغلی، توجه به سرمایه نیروی انسانی، انجام مسئولیت های اجتماعی را از جمله مواردی ذکر کرد که در جهت صیانت از نیروی کار که بعنوان مهم ترین سرمایه هر مجموعه است، ذکر کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها