به دنبال افزایش موارد مثبت کرونا؛

رفت و آمد به یک شهر و روستای پارسیان محدود شد



مدیر شبکه بهداشت و درمان پارسیان گفت: با توجه به افزایش موارد مثبت ویروس کرونا در شهر کوشکنار و روستای زیارت این شهرستان، رفت و آمد به این مناطق به مدت یک هفته محدود شد.

به گزارش صبح ساحل، دکتر آمنه ماجدی روز یکشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان افزود: سه نفر از اهالی شهر کوشکنار در سفر تفریحی به سپیدان در شمال استان فارس ناقل بیماری شده و با حضور در دورهمی های خانوادگی سبب شیوع بیماری کووید ۱۹ در این شهر شده‌اند.
وی بیان داشت: در روستای زیارت نیز پس از برگزاری مراسم عروسی در این منطقه شاهد شیوع ویروس کرونا در روستای بندری زیارت شدیم.
مدیر شبکه بهداشت و درمان پارسیان اظهارداشت: به منظور پیشگیری و کنترل بیماری کووید ۱۹، مبادی ورودی و خروجی شهر کوشکنار و روستای زیارت به مدت یک هفته کنترل و محدود می‌گردد.
دکتر ماجدی یادآورشد: همچنین تمامی مساجد، سالن‌ها و زمین‌های ورزشی، باشگاه ها و مناطق گردشگری در سطح شهر کوشکنار و روستای زیارت به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود و هرگونه تجمع و برگزاری مراسم عزاداری و عروسی در این مدت ممنوع است.
وی تاکید کرد: باید همه اقشار مردمی نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کوشا باشند.

 
در حال حاضر شهرستان‌های بندرلنگه، بستک، قشم و کیش در وضعیت نارنجی  و شهرستان های بندرعباس، میناب، حاجی‌آباد و جاسک در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند و بقیه شهرستان های هرمزگان از جمله پارسیان در وضعیت آبی قرار دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها