رفع تصرف ۶۲ هزار و ۵۱۰ مترمربع از اراضی دولتی قشم



رییس یگان حفاظت از اراضی خالصه دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف ۶۲ هزار و ۵۱۰ مترمربع از اراضی خالصه دولتی واقع در روستای دفاری جزیره قشم خبر داد.

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، مصطفی مازندرانی با بیان اینکه این اقدام دراجرای سیاست های  مدیرعامل این سازمان مبنی بر مبارزه با زمین خواری و احقاق حقوق مردم جزیره قشم، پس از انجام استعلامات مورد نیاز وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و در معیت مامورین یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان قشم انجام  شد، افزود: ارزش تقریبی این اراضی که پس از تخریب سد، بند خاکی و پی سنگی رفع تصرف شد از سوی کارشناسان امر، افزون بر ۶۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات رفع تصرف این اراضی بدون حادثه یا مشکلی انجام شده است تصریح کرد: با توجه به دپو مصالح ساختمانی از نوع سنگ، شن و ماسه در برخی از نقاط این اراضی، فرد متصرف متعهد شده ظرف مدت یک ماه نسبت به جمع آوری کامل مصالح مذکور اقدام کند.

مازندرانی همچنین از حمایت های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم  و  دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و از فرماندهی انتظامی شهرستان و سایر مسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی خالصه دولتی و اجراییات همکاری داشته اند، تشکر کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها