به مناسبت ۲۲بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

سه پروژه در آلومینیوم المهدی با حضور معاون وزیر صمت افتتاح شد



امروز سه شنبه ۲۱ بهمن ماه با حضور معاون طرح و برنامه‌ وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار هرمزگان در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پروژه کوره ۶۶ تن شماره سه، کوره ۲۵ تن شماره دو؛ طرح سیستم اسکادای تجهیزات پست های برق و مجتمع و همچنین طرح راه اندازی فایر ۴ کارخانه پخت آند شرکت آلومینیوم المهدی به بهره‌برداری رسید.
   
    
   
  
به گزارش صبح ساحل، پروژه کوره ۶۶ تن شماره سه و کوره ۲۵ تن شماره دو با ظرفیت تولید ۲۳۷ هزار و ۶۰ تن شمش آلومینیوم در سال در کارگاه ریخته‌گری شرکت آلومینیوم المهدی هرمزگان افتتاح شد.
این پروژه با سرمایه گذاری ۶ میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان، برای ۱۵ نفر در سه شیفت کاری ایجاد شغل کرده است.
راه اندازی این طرح موجب می‌شود تا ظرفیت نگهداری مذاب در کارگاه ریخته گری افزایش یابد. که منجر به ایجاد ظرفیت آلیاژسازی و تولید شمش های ۵۰ پوندی خواهد شد.
افتتاح سیستم اسکادای تجهیزات پست‌های ۲۳۰، ۱۳۲و۲۰ کیلو ولت شرکت آلومینیوم المهدی
راه اندازی سیستم اسکادای شرکت آلومینیوم المهدی با تکیه بر توان متخصصین داخلی و شرکت های دانش بنیان با حضور دکتر زرندی معاون وزیر صمت به بهره برداری رسید.
سیستم اسکادای تجهیزات پست برق آلومینیوم المهدی با بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ نقطه داده به منظور کنترل و پایش دقیق و برخط تجهیزت این پست‌ها، در سطوح ولتاژ 230، 132، 20، 6/6 و 0/4 کیلوولت امکان رویت و کنترل کامل تجهیزات تا سطح دیسباچینگ ملی و منطقه ای برقرار شده است.
برآورد اجرای طرح حدود ۴۰۰ میلیارد ریال بوده که در حال حاضر با مبلغ 38میلیارد ریال به انجام رسیده است.
پروژه راه‌اندازی فایر 4 کارگاه پخت آند به بهره‌برداری رسید
به منظور رسیدن به ظرفیت اسمی سالن یک کارگاه پخت آند، راه اندازی فایر شماره 4 در بخش های رفع اشکال مونیتورینگ و بلووینگ پخت آند، خرید تجهیزات مورد نیاز و اورهال و نوسازی رمپ های فایر شامل، رمپ اگزوز (Exhaust Ramp)، رمپ مشعل (Heating Ramp) ، رمپ بلووینگ (Blowing Ramp) و فشار و دما (ZPR&TPR) انجام گرفت. در حال حاضر نیز این پروژه با صد در صد پیشرفت به بهره برداری رسید. 
این پروژه با ظرفیت پخت ۳۶ هزار تن آند D18 درسال و ایجاد شغل برای ۱۵ نفر فعالیت خود را آغاز کرد.
بیش از ۴ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.
    
  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها