نصب دوربین چهره خوان در ورودی بندرگاه ضروری است



فرمانده پاسگاه مرزی شهید سیدنورخدا موسوی بندرگاه کیش با اشاره به برخورد با افراد ناهنجارقبل از ورود به جزیره کیش گفت: بهترین راه برای برخورد و کنترل افراد متخلف نصب دوربین چهره خوان در ورودی بندرگاه است.

 

به گزارش صبح ساحل،  ستوان"ساسان درویشی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ده ماهه سال جاری افراد زیادی با هدف سوداگری مرگ و انجام تخلفاتی چون سرقت تمایل به ورود به جزیره کیش را دارند اما غافل از این هستند که دریادلان مرزبانی کیش با حمایت پلیس پیشگیری این فرماندهی همیشه آماده برخورد با افراد هنجارشکن هستند.

وی با اشاره به ورود بیش از 37 هزار نفر مسافر و بیش از 5 هزار خودرو به جزیره کیش افزود: نیروهای جوان پاسگاه شهید سید نورخدا موسوی با استفاده از تجهیزات در اختیار به ویژه ایکس ری خودوریی و مسافری ضمن شناسایی و برخورد افراد خاطی  بیش از 50 کیلوگرم مواد مخدر و برخی از موارد ممنوعه را کشف نمایند.

درویشی تأکید کرد: مهارت همراه با دقت و استفاده به موقع از تجهیزات و قطعاً مشارکت مردم شریف و همکاری و حمایت دستگاه های چون مقام قضائی، امور بنادر، صیادان و بومیان جزیره در پاک نگه داشتن جزیره بسیار مؤثر و رمز موفقیت جوانان پاسگاه شهید سیدنورخدا موسوی است.

ستوان درویشی با بیان اینکه حمایت سلسله مراتب و اعتماد فرماندهان به جوانان پاسگاه، انگیزه خدمت را دو چندان کرده است اظهار داشت: در روزهای پایانی سال و عید نوروز شاهد افزایش ورود گردشگران به کیش خواهیم بود، می طلبد تمرکز بیشتری در برخورد و ممنوعیت ورود افراد متجاهر داشته باشیم.

فرمانده پاسگاه مرزی شهید سیدنورخدا موسوی بندرگاه کیش نصب دوربین چهره خوان و تشدید ضوابط برای ممنوعیت ورود افراد سابقه دار و تحت تعقیب به جزیره کیش را بهترین راه برای پاکسازی جزیره و تحقق شعار کیش بهشت خانواده ها دانست

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها