نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

آرمان‌های انقلاب تمام نشدنی و مطابق با فطرت بشر است



نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: مقابله با ظلم و ظالم، حمایت از مستمندان و محرومان عدالت و مبارزه با فساد و تبعیض، استقلال کشور وخوداتکایی ملت و عدم وابستگی به دشمنان از آرمان‌های انقلاب است.

به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام والمسلمین «محمد عبادی زاده»، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی است که نباید فکر کنیم در 22 بهمن پایان یافت، انقلاب یک امر مستمر بوده که همواره با آرمان‌هایش زنده است. عبادی‌زاده افزود: آرمان‌های انقلاب اسلامی چیزی نیست که مربوط به چهل سال اول انقلاب و یا زمان مشخصی داشته باشد، آرمان‌های انقلاب تمام نشدنی و مطابق با فطرت بشر است.

وی اضافه کرد: مقابله با ظلم و ظالم، حمایت از مستمندان و محرومان عدالت و مبارزه با فساد و تبعیض، استقلال کشور و خوداتکایی ملت و عدم وابستگی به دشمنان، آزادی مردم در چارچوب قوانین و مقررات دین مبین اسلام و نقش پررنگ و برجسته مردم در جمهوریت نظام و بسیاری از اصول دیگر، چیزهایی نیست که کهنه شود و انقلاب ما برخلاف انقلاب‌های موجود در دنیا هیچ‌گاه خیانت نکرد.

امام جمعه بندرعباس گفت: انقلاب اسلامی به آرمان‌ها پایبند است و امروز در نقشه راه انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم، آرمان‌ها مورد تاکید و ادامه راه است و این خصوصیت انقلاب اسلامی است.

عبادی زاده اضافه کرد: برخی از انقلاب‌ها در کشورهای دیگر خیلی زود پایان پذیرفت و فراموش شدند، چون آن‌ها به آرمان‌های خود خیانت کردند.

وی افزود: انقلاب اسلامی پای آرمان‌های خود ایستاده و هرکسی به عنوان فرد به آرمان‌ها خیانت کند یا از قطار انقلاب پیاده شده یا در آینده مردم آنها را از قطار انقلاب پیاده خواهند کرد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه نهضت مواسات و همدلی، نهضت پایان ناپذیر است که از بطن معارف ارزشمند اسلام شکل گرفته است، گفت: فرمان رهبر انقلاب پشتوانه این حرکت مردمی است و این حرکت یک سرمایه و گنج تمام نشدنی خواهد بود که پس از اتمام کرونا هم ادامه خواهد داشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها