توسعه امین داور قهرمان جام حذفی تنیس شد



تیم تنیس توسعه امین داور با برتری مقابل آکادمی احمدوند هرمزگان به قهرمانی جام حذفی تنیس رسید.

به گزارش صبح ساحل، مرحله پایانی رقابت‌های تنیس جام حذفی مردان باشگاه‌های کشور امروز (پنج‌شنبه - ۲۳ بهمن‌ماه) با رقابت بین تنیسورهای دو تیم توسعه امین دارو و آکادمی احمدوند هرمزگان برگزار شد.

در نخستین دیدار بخش انفرادی، هاشم محمد نوا از تیم آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان با نتیجه ۲ بر صفر مقابل امید سوری از تیم توسعه امین دارو به پیروزی رسید.

در دومین دیدار بخش انفرادی نیز حمیدرضا نداف توانست با برتری ۲ بر یک مقابل معین محمدی، پیروزی تیم توسعه امین دارو را در برابر تیم آکادمی هرمزگان رقم بزند تا تعیین سرنوشت قهرمان این دوره از مسابقات به دیدار دوبل موکول شود.

درنهایت و پس از برگزاری دیدار جذاب دوبل، این تورنمنت که به میزبانی مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش پیگیری می‌شد، با قهرمانی تیم توسعه امین دارو به پایان رسید.

تیم‌های ولسرویسز ایران و شانل آمل نیز عناوین سوم‌ مشترک را به خود اختصاص دادند.

در این دوره از مسابقات ۱۸۳ تیم از استان‌های مختلف سراسر کشور شرکت کردند. هم چنین در دیدار نخست فینال مسابقات برای اولین بار در تاریخ تنیس کشور از یک داور زن برای قضاوت استفاده شد.

گفتنی است که در پایان این رقابت‌ها و در مراسم اختتامیه مسابقات جام حذفی تنیس باشگاه‌های کشور، به تیم قهرمان مبلغ ۲۵ میلیون تومان اهدا شد. تیم‌های دوم و سوم مشترک نیز جوایزی نقدی دریافت کردند.

دیدار نهایی این دوره از مسابقات با حضور عبدالحمید احمدی معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان و شماری از مسوولان ورزش جزیره کیش برگزار شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها