هزینه تست فوری کرونا از مسافران دریافت می‌شود



فرماندار بندرعباس از انجام تست فوری کرونا از مسافران جزیره های قشم و هرمز در بندر شهید حقانی این شهر خبر داد.

  

به گزارش صبح ساحل، یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال هزینه تست فوری کرونا است که از مسافران جزیره های قشم و هرمز در بندر شهید حقانی این شهر دریافت می‌شود.

عزیزاله کناری شنبه شب در نشست ستاد کرونا بندرعباس اظهار داشت: برای این منظور اکیپ مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس در بندر شهید حقانی مستقر شده است.

وی ادامه داد:مسافرانی که تست جدید کرونا و نتایج آن منفی باشد می توانند به سفر خود ادامه دهنددر غیر صورت باید تست فوری داده و هزینه آن پرداخت کنند.

رییس ستاد کرونا بندرعباس افزود: دریابانی هم بایستی از تردد شناورهای غیر مجازی که اقدام به جابه‌جایی مسافران می‌کنند جلوگیری کند.

پیشتر مدیر بندر شهید حقانی بندرعباس گفته بود که از 18 بهمن ماه رفت و آمد گردشگران و مسافران به جزیره های استان بدون تست کرونا ممنوع است و برای همین منظور تیمی از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای گرفتن تست کرونا در محل اسکله بندر شهید حقانی بندرعباس مستقر شده است.

محمد احمدی زاده افزود: هم اکنون در مجموع ۶ مرکز در شهر بندرعباس و یک مرکز در بندرشهید حقانی برای انجام تست (PCR)و  (RAPID)از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مشخص شده و شهروندان قشم و هرمز و افراد با کار ضروری بدون انجام تست کرونا مجاز به سفر هستند که توصیه می‌شود گردشگران پیش از مراجعه به بندرشهید حقانی تست کرونای خود را انجام دهند تا با کمترین زمان معطلی از خدمات بندری بهره‌مند شوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها